tatuering, råd!!
Hej! Ska tatuera mig för första gången om några timmar i nacken, är orolig att det kommer göra jätte ont, kan jag ta någon Alvedon eller nått innan??
Hej! Ska tatuera mig för första gången om några timmar i nacken, är orolig att det kommer göra jätte ont, kan jag ta någon Alvedon eller nått innan??
Tror inte alvedon hjälper. :) har själv tatuering i nacken och den gjorde faktiskt inte så ont att göra..
alvedon hjälper nog inte som ovan skriver, men om det ger dig en liten trygghet så ta en om du vill.
annars är det, det gamla vanliga:
Alvedon gör på sin höjd så att du blöder lite mer. Slappna av, ta med en film på mobilen eller surfplattan, godis, och njut av upplevelsen!
Det gör inte hemskt ont, men det är dock en väldigt udda känsla, som att någon ritar en på samma ställe om och om igen med en blyertspenna ungefär, en skrapande sensation. Lycka till!
Det är inte så farligt, nacken är ju inte så stor så det kommer snabbt att gå över. Lycka till!
Tack så hemskt mkt för era råd! Så söta ni är! Får försöka bita ihop och hoppas att allt går bra!
Hos många tatuerar får du fylla i en hälsoblankett och där måste du kryssa i om du tagit tex Alvedon.
Jag skulle inte ta några värktabletter innan tatueringen.
Det gör inte så ont, och många tatuerare har dessutom en bedövningsspray du kan få innan dom börjar.
Det är super skönt att tatuera sig!