• Mandiz­x
    Äldre 25 Sep 23:24
    1370 visningar
    2 svar
    2
    1370

    Orolig för spädbarnsdöd trots jag är tidigt gången.

    Jag är 19 år och gravid i v8 med första barnet, med sambon sen 4 år tillbaka. Jag undrar om det bara är jag som oroar mig mer för förlossningen och sånt istället för missfall nu i början? Menar inte att jag är rädd för att förlossningen ska göra ont utan jag menar mer att jag har läst så mycket historier om spädbarnsdöd, (av nån händelse, har inte kollat upp sånt men har kommit in på såna trådar och bloggar) där deras barn har varit helt friskt och förlossningen har gått bra men att dom inte ändå kunde hitta ett hjärta. Det gör så ont i mig, så jag känner bara att jag vill ha mitt och sambons barn nu, här i min famn, jag är inte ute efter den där mysiga magen alla pratar om, jag kan gärna skita i att få den, bara för att få ett friskt barn, mitt eget barn då nu! Lider med alla ängla föräldrar, verkligen! Kram på er

  • Svar på tråden Orolig för spädbarnsdöd trots jag är tidigt gången.
  • elilje­holm
    Äldre 30 Sep 22:06
    #1

    Jag är mer orolig nu över psd än jag va med dottern, är bara i v7, det är nog rätt vanligt, man läser ju om andra som är med om det hemska och börjat tänka :(

  • Mandiz­x
    Äldre 6 Oct 19:01
    #2
    eliljeholm skrev 2013-09-30 22:06:25 följande:

    Jag är mer orolig nu över psd än jag va med dottern, är bara i v7, det är nog rätt vanligt, man läser ju om andra som är med om det hemska och börjat tänka :(


    Ja , man läser ju om andra som detta hemska hänt. Usch. Är nu i v.10 snart o har bokat in ett ultraljud, sen ska jag bara försöka njuta :)
Svar på tråden Orolig för spädbarnsdöd trots jag är tidigt gången.