• Exra46

Finns inte alla på ratsit.. ?

Har chattat med en kille på nätet från en annan stad..  vet vad han heter (om det nu är sant) men kollade upp ltie på ratsit..  ev. ska han komma på en fika och man vill ju kolla upp litegrann vad det är för person.

han finns inte där ?  inte heller hans kompis som han pratar om.

har båda på fb nu och dom har inte många vänner och inte så aktiva där... typ 10 resp 30 vänner var..

är det inte lite varning på den !!!    bilderna på fb och dejtingsidan är jättefina.. men...

• Svar på tråden Finns inte alla på ratsit.. ?
  • BlommanFörDagen

Såvida dom inte är under 16 år så bör dom finnas på ratsit.
    Jag hade nog blivit misstänksam om jag var du.

• Zayco

Då har han nog ljugit om sitt namn och kanske skapat en fejkad facebook. Jag skulle inte träffa honom, det verkar allt för misstänksamt..

• GrodanHopp

Finns han inte där så har han ljugit! För sannolikheten att bägge har skyddat id är inte stor..

• Exra46

Mmmm... dom är inte under 16år,   anar någonting här.. tänker inte träffa dom..

• BlommanFörDagen
    Exra46 skrev 2013-09-26 11:12:44 följande:
    Mmmm... dom är inte under 16år,   anar någonting här.. tänker inte träffa dom..

Bra, bryt kontakten direkt.
    Du har inte lämnat ut personliga uppgifter om dig själv eller?
  • Annamaria44

Kolla på birthday.se där finns alla som är folkbokförda i Sverige. Även de som har skyddad identitet, men då står ingen adress.

• Exra46

dom finns inte där heller... har tagit bort dom nu på fb och blockat dom...     få se om dom  undrar över det på nätet.. dom vet inte mkt om mig just.. tack o lov !!!

• Kinya

Lite trådkapning här:

Vad kan det betyda att någon finns på ratsit, där står vilken församling personen tillhör och kommun men ingen adress och inget mer?

• GrodanHopp
    Kinya skrev 2013-09-26 15:20:20 följande:
    Lite trådkapning här:

Vad kan det betyda att någon finns på ratsit, där står vilken församling personen tillhör och kommun men ingen adress och inget mer?

Kolla själv, ratsit.se. Men adress, civiltillstånd, om man äger företag. Uppgifter från Skatteverket helt enkelt.
  • Kinya
    GrodanHopp skrev 2013-09-26 15:32:42 följande:

Kolla själv, ratsit.se. Men adress, civiltillstånd, om man äger företag. Uppgifter från Skatteverket helt enkelt.

Jag har kollat. Personen finns där. Kommun står och församling men där står ingen adress. Då undrar jag ju varför.... Vad kan göra att ens adress itne står med på ratsit trots att kommun står.
Svar på tråden Finns inte alla på ratsit.. ?