• Olagligvik

present till pojkvän

Sitter här nu och gick igenom alla födelsedagar i almanackan, och så kommer jag till november och oops där är min pojkväns födelsedag!
    Nu är det såhär att jag inte har en aning om vad jag sj ge honom. Han vet precis vad han ska köpa till mig och det gör mig rätt stressad.
    Jag vill köpa något personligt, något som påminner om mig eller om oss eller är en helt typical pojkvänspresent. Han ska fylla 16 år, om det har något med saken att göra
    Vad kan jag köpa?

• Svar på tråden present till pojkvän
  • villnu13

Hur ska andra kunna veta vad som är personligt för honom eller påminner om er? Köp en axe

• Olagligvik
    villnu13 skrev 2013-10-06 01:24:03 följande:

Hur ska andra kunna veta vad som är personligt för honom eller påminner om er? Köp en axe

Men en typisk pojkväns present. Vet inte riktigt hur jag tänkte när kag trodde att folk kan veta något om han
  • villnu13
    Olagligvik skrev 2013-10-06 14:20:34 följande:
    Men en typisk pojkväns present. Vet inte riktigt hur jag tänkte när kag trodde att folk kan veta något om han
    Vad är en typisk pojkvänspresent? Alla är ju olika.
    Min kille hade blivit glad för nya truckar till sin bräda, en annan för en gräsklippare.  
  • Olagligvik
    villnu13 skrev 2013-10-06 15:16:57 följande:
    Vad är en typisk pojkvänspresent? Alla är ju olika.
    Min kille hade blivit glad för nya truckar till sin bräda, en annan för en gräsklippare.  
    Det är det jag inte vet, något man kan ge så gott som alla killar
  • LooDjuret

jag funderar själv vad jag ska köpa till min...fast han är 28 :P

när jag va 16 så köpte jag sexspelet + nån massage olja haha ...
    annars ngt han gillar?  

• Olagligvik
    LooDjuret skrev 2013-10-06 16:17:30 följande:

jag funderar själv vad jag ska köpa till min...fast han är 28 :P

när jag va 16 så köpte jag sexspelet + nån massage olja haha ...
    annars ngt han gillar?  

Vet inte riktigt vad han gillar som skulle vara relevant till födelsedag...

Finns typ hundra tips på uppevelser, skulle hemskt gärna ge det till honom men man måste vara 18+ såklart... Något för din man? ;)
Svar på tråden present till pojkvän