• Anonym (läraren)

Jag är läraren som gjorde fel

Jag har hört genom åren att min fru använder Familjeliv rätt ofta så därför skriver jag här i hopp om att någon kan hjälpa mig. 

Jag har gjort en sak som jag ångrar så djupt. Jag ångrar inte saken i sig, men skuldkänslorna hopar sig och jag vill kräkas varje gång min fru kramar mig eller ler åt mig. För att göra en lång historia lite kortare.

Jag är 34 och jobbar som engelskalärare på en gymnasieskola. Jag har ganska många klasser per dag och har haft samma yrke i sex år.

Ja, jag ligger med en av mina elever. Och nu börjar jag få sådana skuldkänslor att jag inte vet var jag ska ta vägen. Jag njuter för mycket av att ha sex med henne, jag längtar mig blå tills nästa gång vi ses, jag och min fru har sex mycket oftare nu än tidigare bara för att jag längtar efter henne och hennes mms. Jag vill inte skiljas, men jag kan inte förmå mig att säga nej till henne, min... elev. Jag vill liksom bara ta hand om henne. Hon är så förbannat oskyldig och pryd. Är det någon med samma erfarenhet? Som kan hjälpa mig jag vet inte, komma över henne? Avsluta det snyggt? Jag vet inte vad jag ska göra och jag skäms så hemskt över hur kåt jag är och blir över henne och om min fru eller någon annan fick nys om det här kan jag garantera en som åker ut med näsan före. 

• Svar på tråden Jag är läraren som gjorde fel
  • Anonym (Polly)

Låter som en sexnovell.

• Anonym (Tess)

Har du någon idé om vad du borde göra?

• Anonym (läraren)
    Anonym (Polly) skrev 2013-09-27 23:49:08 följande:
    Låter som en sexnovell.
    Jag är ledsen. Det är mitt liv för tillfället.
  • Anonym (Filiduttan)

Ja du de kan du iaf trösta dig med att du inte är den enda läraren som gjort. Min första gång jag hade sex va med min svennska lärare på gymnasiet fast han var 27-28 år då. Mitt tips är att det är elakt att vara otrogen så ja tycker att du skall skilja dig ifrån frugan och satsa på förhållanndet med tjejen. Det önska jag  att min lärare hade gjort!!! Kram från Filiduttan! 

• Anonym (läraren)
    Anonym (Tess) skrev 2013-09-27 23:53:34 följande:
    Har du någon idé om vad du borde göra?
    Ta bilen och fly. 
  • Anonym (läraren)
    Anonym (Filiduttan) skrev 2013-09-27 23:53:50 följande:

Ja du de kan du iaf trösta dig med att du inte är den enda läraren som gjort. Min första gång jag hade sex va med min svennska lärare på gymnasiet fast han var 27-28 år då. Mitt tips är att det är elakt att vara otrogen så ja tycker att du skall skilja dig ifrån frugan och satsa på förhållanndet med tjejen. Det önska jag  att min lärare hade gjort!!! Kram från Filiduttan! 

Vad var det som lockade dig? Det känns som att jag inte alls hade haft de här känslorna för tjejen och dito, om vi hade träffats på krogen till exempel och jag varit ogift.
  • Anonym (Polly)

Det här med att det du gör är olagligt har du inga problem med heller?

• Anonym (Filiduttan)
    Anonym (läraren) skrev 2013-09-28 00:02:42 följande:
    Vad var det som lockade dig? Det känns som att jag inte alls hade haft de här känslorna för tjejen och dito, om vi hade träffats på krogen till exempel och jag varit ogift.

Han var snygg o snäll och lysnade när jag berättade om mina problem. Som en bra kompis man kände att han brydde sig om mig. Han lämnade inte sin sambo men det var nära!  
  • Anonym (a)

som om inget gör nått olagligt pollly?! alla gör det du med ingen bryr sig. om de inte är nått *riktigt brott* jag tycker du lämnar frugan eller din fru.
     hur du gör de snyggt du säger att du är anmäld för de och inte vågar igen om du skulle ha span på dig haha jag vet inte:P försök att säga snällt att de känns fel för dig men att du finns där ändå. 

• Anonym (Polly)
    Anonym (a) skrev 2013-09-28 00:14:28 följande:
    som om inget gör nått olagligt pollly?! alla gör det du med ingen bryr sig. om de inte är nått *riktigt brott* jag tycker du lämnar frugan eller din fru.
     hur du gör de snyggt du säger att du är anmäld för de och inte vågar igen om du skulle ha span på dig haha jag vet inte:P försök att säga snällt att de känns fel för dig men att du finns där ändå. 
    Det här är ett riktigt brott.
Svar på tråden Jag är läraren som gjorde fel