Jag är läraren som gjorde fel
Jag har hört genom åren att min fru använder Familjeliv rätt ofta så därför skriver jag här i hopp om att någon kan hjälpa mig.
Jag har gjort en sak som jag ångrar så djupt. Jag ångrar inte saken i sig, men skuldkänslorna hopar sig och jag vill kräkas varje gång min fru kramar mig eller ler åt mig. För att göra en lång historia lite kortare.
Jag är 34 och jobbar som engelskalärare på en gymnasieskola. Jag har ganska många klasser per dag och har haft samma yrke i sex år.
Ja, jag ligger med en av mina elever. Och nu börjar jag få sådana skuldkänslor att jag inte vet var jag ska ta vägen. Jag njuter för mycket av att ha sex med henne, jag längtar mig blå tills nästa gång vi ses, jag och min fru har sex mycket oftare nu än tidigare bara för att jag längtar efter henne och hennes mms. Jag vill inte skiljas, men jag kan inte förmå mig att säga nej till henne, min... elev. Jag vill liksom bara ta hand om henne. Hon är så förbannat oskyldig och pryd. Är det någon med samma erfarenhet? Som kan hjälpa mig jag vet inte, komma över henne? Avsluta det snyggt? Jag vet inte vad jag ska göra och jag skäms så hemskt över hur kåt jag är och blir över henne och om min fru eller någon annan fick nys om det här kan jag garantera en som åker ut med näsan före.