Bästa sättet att bota bakfylla på?
Alla knep ni har att ge välkomnas.
Alla knep ni har att ge välkomnas.
Sova.
Sova bort skiten.
Två alvedon, massa vatten, en hink bredvid sängen och ligg där resten av dagen
Har du resorb hemma? Testa att ta två brustabletter i ett stort glas vatten. En del säger att det kan återställa kroppen snabbare:)
Jag brukar dricka vätskeersättning ,sån brustablett en innan jag lägger mig och en på. Morgonen..du kan ju dricka ett glas nu på morgonen iaf? Går att göra det själv sök på Google på recept vätskeersättning..annars sov,dricka vatten,käka pizza ,drick Coca-Cola och ha sex är sånt som hjälper ..pizza hjälper eftersom det återställer salthalten i kroppen och vätskan naturligt då man saknar vätska efter alkohol,colan för att återställa sockerhalten och för det lindrar magen och är jävligt gott,att ha sex för då utsöndras endorfiner,man blir glad och mår bra..
Det bästa knepen har nämnts, kaffe på morgonen kan fungera också. Småät salt mat, tyvärr finns det inga mirakelmetoder mot baksmälla. Återställare då men rekommenderas ej.
Mycket vätska och kolhydratrik mat, det var räddningen de få gångerna jag var bakfull under min studietid. Trösten är att det går över
Jag har faktiskt riktigt bra råd som alltid hjälper för mig
*ta två magnesium-tabletter (tror man har brist eller nåt och därför hjälper det)
*ät banan (B-vitamin brist)
*drick kaffe (tröttheten)
*drick vatten och resorb (vätskebristen)
*ta en Alvedon/treo/Ipren (huvudvärken)
*duscha så man känner dig fräsch
Är man riktigt jäkla skitbakis så får du inte bort allt såklart men nog ska det hjälpa lite
Helst ska man förebygga kvällen innan också men det är ju för sent nu ;)