• Anonym (Undrande)

Han har haft testikelcanser - får utlösning utan ordentligt stånd

Killen jag träffar sen en kortare tid tillbaka har haft testikelcancer. 

Igår när vi hade förspel så hann han komma innan han fick stånd. När jag sög av honom så bad han bad mig att bromsa för att han inte skulle komma. Då var han mjuk men det vet jag sen tidigare att han kan vara. När han sen ville sätta på kondomen så lyckades det inte för att ståndet inte var där. Medan han försökte så gick det för honom.

Han reagerade jättestarkt på detta och kände sig dum och dålig. Försökte säga att det inte gjorde något men själv stod jag och skakade av kåthet så jag tror nog inte mina ord hjälpte så speciellt mycket.

Har försökt googla lite på detta problem men hittar inget.

Själv vill jag mest veta vad jag kan göra eller inte ska göra?

• Svar på tråden Han har haft testikelcanser - får utlösning utan ordentligt stånd
  • Anonym (12)

Han borde kanske kolla upp det. Annars kan du visa honom nästa gång han kommer så att sexet kan bli bra även fast han kom. Visa hur du kommer utan att han behöver var i dig. Visa att han att han kan bli bra med händer och mun ;) visa att det inte gör någonting. Prata även om det när ni inte är i sängen.

• Anonym (Undrande)

Han tar gärna egna intiativ att använda händer och mun redan..och gör det bra. Känns lite som att det är när jag suger av honom som han inte håller ihop det. Jag vill ju helst inte sluta att suga honom för jag gillar det. 

Själv har jag lite svårt att komma med bara händer och mun. Kåtheten trappas bara upp men jag behöver det där sista för att riktigt blomma ut. 

Vill gärna visa att det inte gör något om han kommer men när det händer är jag själv på bristningsgränsen. Så mitt kroppspråk lirar ju inte med det min mun säger

• Anonym (Undrande)

Hoppas att någom som själv haft testikelcancer kan komma med reflektioner

• Anonym (Undrande)

Buffar tråden i hopp om att någon med erfarenhet av testikelcancer ser den.

Funderingar som snurrar är tex..

Vi har ett KK förhållande och nu funderar jag på om jag skall ringa honom imorgon och säga att jag är vill ha honom en gång till nästa vecka. Veckan därpå åker han bort en tid. Frågan är om han då känner sig bekräftat eller om det bara pressar honom. 

Ska jag föreslå att jag inte suger av honom nästa gång? Eller bara inte göra det? Frågar jag kanske det verkar som att jag ser det som ett stort problem vilket gör honom ännu mer nervös. Suger jag inte av honom lär han undra varför.

Moment 22 och säkert mycket kvinnliga och snurriga tankar. Jag övertänker säkert situationen.
    Därför vore det fint med lite manlig input. 

Svar på tråden Han har haft testikelcanser - får utlösning utan ordentligt stånd