Var streama Greys anatomy säsong 10?
Vill gärna se de två första avsnitten som gickni USA i torsdags. Förut har jag tittat på tvmuse.eu men nu funkar det inte. Någon som vet någon sida där det funkar?
Vill gärna se de två första avsnitten som gickni USA i torsdags. Förut har jag tittat på tvmuse.eu men nu funkar det inte. Någon som vet någon sida där det funkar?
Bara ladda hem det på piratebay, det gjorde jag... Var ett bra avsnitt :) (dock både e01 och e02) lär ju inte visas så i Sverige...
Jo, förstås. Men om man skulle försöka vara lite laglig tänkte jag...
Hej, Jag försöker titta på Greys Anatomy och registrerar mig på olika sidor, men kommer till slut till en sida där man måste ange ett kreditkort med alla uppgifter. Det känns ju läskigt, varför måste man ange det när det är gratis att titta på filmer/serier? Kan man kringgå det?
här finns alla avsnitt direkt efter att de visats i USA, free-tv-video-online.me :)
Jag försökte se avsnitt från greys på free-tv-video...men funka ej. Hur gör man (emma97)
Finns det någonstans man kan se de 2-4 senaste säsongerna av Grey's utan att ange kontokortsuppgifter?