• Anonym (undrande)

Ont på klitoris. Hjälp!

Under någon vecka eller två har jag känt ett starkt obehag på klitoris när min kille har gått ner på mig. Det brukar aldrig vara några problem och jag får väldigt sällan obehag när han är där nere och grejar.

Men nu har det som sagt känts lite obehagligt eller ganska mycket om man ska vara ärlig. Och jag undrar vad det är som är fel. För uppenbarligen gör han inte något annorlunda och när jag har känt själv så har jag märkt att det är mycket mer känsligt än vanligt. Det gör riktigt ont ibland.

Vad kan det vara? Blir lite orolig för jag har aldrig varit med om det innan :/

• Svar på tråden Ont på klitoris. Hjälp!
  • Anonym (aj)

När jag hade ont visade det sig vara en finne som växte precis intill klitoriskappan. Be killen kolla efter om han ser nåt!

• Anonym (hände mig med)

Jag hade ett tag problem med att llitoris var otroligt överkänsligt vid beröring, jag är inte gynekolog så ska inte säga vad det kan va, men jag hade vestibulit(ont vid sex) och gynekologen gav mig en salva, Xylocain(bara på recept) den smörjde jag på ett par ggr om dagen i tunt lager i en månad eller två, smärtan gick bort helt sen! antar att det beror på vad anledningen är men ja..ett tips är väl att du ringer din vårdcentral o frågar om du kan få träffa läkare/gynekolog så de får kolla, det hjälpte iaf mig :) Hoppas det går över snart!

• Anonym (...)

Det finns receptfri xolocainsalva oxå

• roffe

Har han skägg eller mustasch? Det river ju fan sönder :P

• Anonym (aaaa)

Början till svamp ?

• Anonym (hände mig med)
    Anonym (...) skrev 2013-09-29 16:23:10 följande:
    Det finns receptfri xolocainsalva oxå
    ja men den är av samma procent och jag vet inte om man kan ha den i underlivet, bäst att fråga apotekspersonalen först isf
  • Anonym (maja)

Säger som anonym (aaaa). Har haft svamp några gånger och har varje gång varit jätteöm på klitoris innan det "brutit ut".

• Anonym (Samma)

Har samma fast har haft det i snart ett år, vet inte vad det är...

• Anonym (Klitorissliparen)

Sandpappra lite så går det över.

Svar på tråden Ont på klitoris. Hjälp!