• Anonym (Toker)

Har du knullat med en träskpadda?

Har du vaknat upp bredvid en riktigt ful människa någon gång? Någon som är så grotesk så du knappt kan stå för att du knullat odjuret? Dela med er av era skräckupplevelser.

• Svar på tråden Har du knullat med en träskpadda?
  • Anonym (Inte helt snyggt)
    Anonym (Toker) skrev 2013-09-29 16:44:02 följande:
    Har du vaknat upp bredvid en riktigt ful människa någon gång? Någon som är så grotesk så du knappt kan stå för att du knullat odjuret? Dela med er av era skräckupplevelser.

Ja... Tog hem en man från bc efter att ha sett en suddig halvmörk bild där han såg okej ut...

Han kom och jag insåg att det skulle bli en jävligt lång natt... Såg ut som stryk i ansiktet, kobent, tjock, blyg, feminin och hade gått ner säkert mint 60 kilo för huden var slapp och hängde.. Vi knullade men mest bakifrån... jag red lite också men bara så jag slapp se honom... Han ville knulla mer på morgonen och då var det bara ren uppoffring..

När jag gick och duschade fixade han en riktigt fin frukost med fantastiska mackor, jos och kaffe (han hade köpt med sig det). Kände mig så himla genomrutten och ytlig eftersom han var både riktigt trevlig och omtänksam.. Men tyvärr räckte det inte...    
  • Anonym (??)
    Anonym (Toker) skrev 2013-09-29 16:44:02 följande:

Du kan omöjligt vara äldre än ca 20 år som pratar om en kvinna på detta sätt... som du dessutom har valt att ha sex med....

Kan vara därför du inte får några svar trots att så många har läst ditt fåniga inlägg! 
  • Anonym (ede)
    Anonym (??) skrev 2013-09-29 17:46:54 följande:

Du kan omöjligt vara äldre än ca 20 år som pratar om en kvinna på detta sätt... som du dessutom har valt att ha sex med....

Kan vara därför du inte får några svar trots att så många har läst ditt fåniga inlägg! 

Intressant att du förutsätter att det är kvinnor som avses.
  • Anonym (Toker)

Män kan också vara träsktroll. Har du inte varit med någon som du finner ful eller?
  • MrC

Hur kom du fram till att TS är man och att det är kvinnor som avses?
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Unis

Jag kom fram till att ts menar båda könen.

• RÅFLUM

Kallas grävlingsångest när man vaknar upp
    med någon så skräckinjagande som somnat på din arm att du väljer att gnaga av armen hällre än väcka den som sover!

• Anonym (Toker)
    ManligMan skrev 2013-09-29 20:43:13 följande:
    Vaknade upp med TS morsa en gång, nuff said.

Det hoppas jag inte, betyder då att du är nekrofil.
  • QoR

Kommer inte på något just nu, men favoriserar tråden och tänker till lite mer :)

• Anonym (SaraMaria)

Nä varför skulle jag ligga med någon jag finner ful. Den näst senaste gången har vi även fortsatt att ses. Ska även träffa mitt senaste ligg igen, nu på tisdag. Hoppas ingen av dom jag legat med sett mig som ett träsktroll

• sötare
    RÅFLUM skrev 2013-09-29 20:20:48 följande:
    Kallas grävlingsångest när man vaknar upp
    med någon så skräckinjagande som somnat på din arm att du väljer att gnaga av armen hällre än väcka den som sover!
    även bakgrunden till nammnet Coyote ugly 

ts du låter lite som ett ex å has killkompisar som hittade på namn till brudar som han hade haft sex med som han inte ville ha med å göra sen.

Svar på tråden Har du knullat med en träskpadda?