• Jason08

    Finns det Svenska kvinnor som gillar asiater? Siktar mest på Filippiner, Thailändare, Kinseser, Japaner, Koreaner!


    Missförstå mig inte, jag skulle aldrig byta ut det jag är. Men det är bara att erkänna att asiater inte är brudmagneter. Visst kan vi skaffa tjejer/kvinnor men det är inget som bara händer. Det känns som att Turkar, Kurdar och  svarta män kan få tjejer/kvinnor lättare än rätt snygga asiatiska män. Vi måste verkligen göra vårt yttersta för att få en vit tjej medan en arab eller svart kille inte behöver anstränga sig något nämnvärt.
  • Svar på tråden Finns det Svenska kvinnor som gillar asiater? Siktar mest på Filippiner, Thailändare, Kinseser, Japaner, Koreaner!
  • roffe

    Varför skulle det vara så? Jag känner en tjej som är besatt av koreanska killar. Jag känner en annan som älskar sydamerikanska män.

    Jag tror du haft otur helt enkelt. Jag är en vit kvinna och ingen asiat har någonsin stött på mig, vad innebär det? :P 

    Jag var kär i en kille från Kina när jag gick i femman, han var skitsöt och typ smartast i klassen, han var rolig och charmig. =) 

    Vad man dras till utseendemässigt är ju individuellt, precis som med människors inre egenskaper. 

    Tråkigt att du upplever det så här, kan ju inte kännas speciellt roligt :/ 

  • Jason08

    Men om man kollar statistik så ser man mycket vanligare att asiatiska kvinnor är tsmns med Svenska män, sällan man ser en asiat män och en svensk kvinna! Fördel med en svensk och en asiat är att man får en jättefin blandning när de får barn tsmn! :) så himla söta å fina barn e de! :) Ni fpr ursäkta min svenska :P

  • Apopan

    Har varit ihop med en filippin och tycker att kineser, japaner och koreaner kan vara riktigt heta också. Kollar grymt mycket på östasiatisk film, så då får en ju se en hel del snygga skådisar ^^

  • Giocatore

    Jag har en tjejkompis (som är väldigt vacker) som tycker thailändska män tex är attraktiva och vackra. Du hittar nog rätt snart, kanske varit intresserad av fel tjejer och inte sett dom som kanske kollat in dig ;)
    Flickor vågar ofta inte ragga utan hoppas att killen ska ta kontakt...

  • Björnbärspaj

    Självklart finns det svenska kvinnor som gillar asiatiska män. Det finns många snygga sådana.

  • Jason08
    Apopan skrev 2013-09-29 19:26:04 följande:
    Har varit ihop med en filippin och tycker att kineser, japaner och koreaner kan vara riktigt heta också. Kollar grymt mycket på östasiatisk film, så då får en ju se en hel del snygga skådisar ^^
    Va kul :) 
    Är ju filippin själv så :) hehe
     
  • Jason08

    Vi e oftast väldigt blyga av oss, vågar inte ej ta det första steget osv.. man e så osäker på sig själv..  

  • Giocatore
    Jason08 skrev 2013-09-29 19:31:41 följande:
    Vi e oftast väldigt blyga av oss, vågar inte ej ta det första steget osv.. man e så osäker på sig själv..  
    Jag tycker du ser ut som en stilig ung man. Det finns många tjejer och kvinnor som uppskattar det draget, antar att de du ser mest är mer bekräftelsesökande och högljudda och gillar dito män ;)
Svar på tråden Finns det Svenska kvinnor som gillar asiater? Siktar mest på Filippiner, Thailändare, Kinseser, Japaner, Koreaner!