• Ungmamma91

vänner??

Hej har ni någongång känt er ensamma?? jag befinner mej där just nu. Visst jag har världens bästa sambo och dotter men vill ha lite fler vänner. Någon som man prata om allt med, någon man ringa och bara fråga om man ska hitta på något.... finns ni??? Kram

• Svar på tråden vänner??
  • Ungpappa92

Been there too.. När jag fick barn så vände 80% av alla mina vänner ryggen till och nu har man tyvärr blivit ensamstående också.. Finns här och de är bara att slänga iväg ett pm till mig om du vill prata :)

Kram

• lillans

Jag finns *räcker upp handen*, många av mina vänner vände även här när jag fick barn. Skicka iväg ett pm om du vill =) 

• Malinss

Hej! Känner lite samma Sak, skulle vara kul att någon annan förälder att prata med :) är 20 och har en som på 2,5. Hör av dig om du vill!

• ncfb

Jag är 91a och bor i sthlm. Min lilltjej är snart 3 månader :)

• MammaTillNathalie

Jag finns också, pm:a gärna! Är 21, och har en dotter på snart 4 månader. Bor strax norr om sthlm och har en del vänner i stockholmsområdet, det är dock inte många av dem som har barn och förstår vad det innebär med all planering och allt ansvar som det innebär (det är ju svårt att vara lika spontan som tidigare).

Ha det gott, och som sagt, skriv jättegärna :) 

Svar på tråden vänner??