Han förvirrar mig
Hej.
Jag har känt en kille i snart två år och han är min exs kompis. Vi har snackat lite då & då, vissa månader mer än andra. Vi har en väldigt bra kontakt och han är en av mina favorit personer.
Han har alltid sagt att han gillar mig och att jag är vacker, fin, söt , you name it.
Vi har aldrig träffats.
Jag har alltid sett honom som en kompis men nu på den senaste tiden har jag fått känslor för honom, men jag är en person som tröttnar väldigt enkelt på kärleken och jag brukar nästan aldrig vara kär. Jag vet inte om jag vill bli ihop med honom heller för han bor i Malmö och jag bor typ 45 minuter bort. Jag vill inte att det ska bli ett problem.. För jag åker nästan aldrig till Malmö och han är aldrig där jag bor.
Ibland är det så att jag tröttnar på honom och vi snackar nästan aldrig, han vill liksom snacka med jag svarar aldrig då eller så svarar jag väldigt kort. Och ibland så tröttnar han på mig när jag vill snacka med honom. Nu på den senaste tiden har jag skrivet att jag gillar honom men han har bara skämtat bort det. Och ibland skriver jag på skoj:'' Ska vi bli ihop? '' och han bara: '' Ja, vf inte? '' och efter det har vi bara snackat som vanligt. Jag har också frågat om han vill pussas, kramas och gå o hålla hand och han har svarat ja på allt.
Han förvirrar mig rätt mycket för han skriver aldrig vad han vill och skojar bort det allra mesta. Man får tvinga ur känslorna ur honom.
Jag vill verkligen träffa honom men vågar inte fråga heller för tänk om det blir fel? Jag är rätt blyg när jag träffar personer som jag aldrig har träffat förut och vill verkligen inte förstöra något.
Jag suger på att förklara och detta blev väldigt rörigt men hoppas iaf läser & svarar.