Privatdetektiv-otrohet?
Har någon anlitat privatdetektiv för att få bevis på ev. otrohet? Hur gick det??
Har någon anlitat privatdetektiv för att få bevis på ev. otrohet? Hur gick det??
Du har sett för mycket på Cheaters på tv. Det är troligen väldigt ovanligt i Sverige, för dyrt helt enkelt. Knappast värt det.
Jag anlitade en för ca 13-14 år sedan. Kostade då 500 kr/timmen och blev väldigt dyrt eftersom det går åt mycket "dötid" under spaning. Med lite distans till det insåg jag hur korkat det var då det egentligen inte spelar någon roll med bevis eller inte. Det viktiga är ju att det inte finns någon tillit. Om han sen är otrogen rent praktiskt spelar ju ingen roll egentligen. Man mår inte bättre av att få veta. Är frågan om man ska lämna eller inte så ska man ju göra det oavsett eftersom man konstant går omkring och är orolig för otroheten och inte litar på sin partner. Det kommer man inte göra i fortsättningen heller även om det inte finns bevis på någon otrohet.
Klart man kan anlita privatdetektiv för att få reda på sanningen! Sedan finns det ju mer professionella människor och det finns amatörer. Jag anlitade en lady detective...dem här känns verkligen som att de inte vet vad de håller på med. Men har ändå på senare tid på hjälp på annat håll. Här tickar inte pengarna lika snabbt, för man får snabbt svar genom olika metoder.
Men generellt har man ju misstankar man vill bekräfta eller avfärda, och då vill man ha fakta på bordet.
Testa denna,Cheaters detektivbyrå: 08-202700, har hört att dem ska vara duktiga av en som anlitat dem.
webadress: www.cheaters.se
Jag känner inte riktigt till hela storyn...men tydligen lämnade hon in hans gamla telefon som de lyckades tömma på raderade sms och samtalslistor. Dem hade väl någon slags spaning på honom och kunde se att han fortfarande ljög om hans förehavanden...
Nej, jag vet inte riktigt vad min vännina fick betala, men hon tyckte däremot att det var prisvärt och effektivt då hon fick svar på alla hennes frågor. Du får nog ringa dem och fråga pris.