• Dickless

    Är en cuckold oftast fet med liten bebis snopp?

    Jag själv är en cuckold. Och har alltså blivit det under senaste åren. Började med att jag är undergiven. Och blev det i tidig ålder. Men som nu oskuld och 34 år så har min undergivenhet gått från fantasier till 100% äkta. Är nu i ett förhållande och vet att hon är tillsammans med mig för ekonomisk trygghet. Hon set bra ut, och under senaste tiden har jag berättat om hur jag är. Och att om hon blir sträng emot mig så kommer jag skämma bort henne totalt. Så sa till henne svara på några frågor (hon är ifrån Filippinerna) och har 3 barn me. Men då frågade jag hur ful jag är? Då sa hon bara rakt ut "jätte ful" på dålig svenska. Men hon la också till att jag väger 150+ har liten snopp och världens fulaste rumpa. Nu sen efter jag sagt att jag är cuckold så har hon äntligen fått sex med riktiga män och ser glad ut.

    Flera killar med små snoppar och fetma SKA vara cuckold tycker jag. Annars är det egoistiskt.


    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är en cuckold oftast fet med liten bebis snopp?
  • NicKnejm

    Jag håller inte med. Din syn på cuckold är militant. Frågar du en kvinna som är kär i sin man och tycker han är bra i sängen kan hon ändp tycka det är spännande vara med andra och tända på att hennes man tittar på eller inte är med.

  • Frogo
    NicKnejm skrev 2013-09-30 07:47:42 följande:
    Jag håller inte med. Din syn på cuckold är militant. Frågar du en kvinna som är kär i sin man och tycker han är bra i sängen kan hon ändp tycka det är spännande vara med andra och tända på att hennes man tittar på eller inte är med.

    Ja, absolut. Min fru älskar att prova nya män, men jag ser inte ut sådär.
  • Anonym (Anon)

    Du skulle bli förvånad över de som är cuckold.

  • Gästen Gösta

    Herregud. Jag blev som cuckold väldigt upphetsad när jag läste. 
    Önskar själv att jag var fet och ful. 
    Jag skulle vilja gifta mig med en sexig kvinna som tycker att jag är oattraktiv och ful och inte vill ha sex med mig. 

  • Jaget90

    Jag är cuckold. Jag är inte alls fet. Däremot har jag ganska liten kuk och min flickvän behöver mycket större för att vara nöjd i sängen. Jag har inga problem med det. Jag tycker bara att det är spännande och får faktiskt ut mycket mer av att se henne med sina välhängda älskare än vad jag får av att ha sex själv. Jag supportar henne till hundra procent och jag tror ärligt att jag hade varit cuckold även om jag hade större kuk. 

  • Anonym (Ja)

    Förmodligen. Är oftast feta och/eller fula tomtar som ägnar sig åt knäppa böjelser. Det har man ju sett när de tillkännagivit sig i olika program genom åren.

    Snygga personer har mer självrespekt än så. 

  • bullkalmar

    Well,
    Ar man cuckold sa ar man 

    Jag sjalv som Bull  har erfarenhet att mannen i paret kanske inte har sa stor kuk men vill prova att vara undergiven sin kvinna.  Inget fel med det alls.

    Finns par dar jag traffat och vi pratat igenom rollerna innan och vi alla vet var granserna skall vara i sangen.

    finns par dar jag traffat dom till sammans ett par ganger men sedan oxa traffat kvinnan sjalv men sjalv klart med mannens tillatelse att vi ses pa ty man hand enligt onskemal fran paret.

    I bland har mannen  suttit rummet brevid eller tagit hunden ut pa promenad och sedan kommit hem och fatt hjalpa till stada upp efter mej.

    Vi har ju genesamt att vi alla tander pa upplagget.

    Av erfarenhet har traffat par bade yngre och aldre fran olika samhallsklasser. Bade svenska och par fran andra lander.

  • Anonym (S.P)

    Skulle min sambo sagt så till mig skulle jag sparkat ut henne med huvudet före. Är hon filippinska så behöver hon inte ha så stor dom är ju så jävla små 😂 sen beror det ju på om man vet hur man använder den rätt med är aldrig några brudar som klagat på min iaf och jag är en rätt stor kille på 150kg. med en normal stor penis. 😊

  • Anonym (Ken)

    Härom dagen skrev jag en tråd på liknande tema som plockades bort av oklar anledning. Fattar inte riktigt logiken hos moderatorerna här då frågan och ämnet var seriöst, mer seriöst än denna tråd enligt min mening:

    ?Ni som ägnar er åt cuckolding och liknande former av dominanslekar och partnerbyten: hur viktig är komponenten penisstorlek?

    Är det avgörande - eller enbart en komponent bland flera - att den extra mannen är mer välutrustad? Finns det andra parametrar som är viktigare eller åtminstone minst lika viktiga (allmän fysik, personlighet, ålder, etnicitet osv)??

Svar på tråden Är en cuckold oftast fet med liten bebis snopp?