vad kostar lego i ullared
Nån som vet vad lego city brandstation o polisstation kostar i Ullared?
Nån som vet vad lego city brandstation o polisstation kostar i Ullared?
Har för mig att legos priser är detsamma överallt. Inte helt hundra men har för mig att lego inte vill att det ska prispressas, konkurreras osv på det. Min fd chef på en leksaksaffär sa det men kollade aldrig upp det själv.
Legot är billigare i Ullared. Men har inga priser i huvudet. Köpte ganska mycket till barnens kusin förra året där. Kunde skilja några hundralappar mot de vanliga leksaksaffärerna. Har dock ingen koll på nätbutikerna att jämföra med.
Men visst är det billigare.
En aning billigare :)
Kolla på nätet också. Köpte playmobil till min treåring. Det skilde 500!!! kronor mellan affär och webaffär. Galet
amazon.co.uk
De är nästan alltid 200sek billigare på allt LEGO. Över 25 pund så är det fri frakt till sverige. Lego har ju inte engelska strömpluggar så det är ju ok :P
Jag rekommenderar också amazon.co.uk. De har olika säljare med lite varierande priser. Köpte nyligen ett lego city tåg med ett paket extra rälsbitar för 900 sek inkl frakt. I Sverige får man det billigaste priset strax under 900 och då utan extra rälsbitar. Hos de stora jättarna (BR etc) kostar tågsetet ca 1200. Jag har handlat en hel del på amazon och aldrig haft problem med något.