• Anonym (Förvånad?)

Är detta sant? Hur lösaktiga är ni kvinnor tjejer?

Japps, nu ska jag givetvis betona att jag INTE drar alla över en och samma, däremot så ställer jag frågan till er och jag är väldigt förundrande då jag fick höra en story igår utav helt ny karaktär.

Snackar lite med en på badoo, hon ser väl ganska Ok ut, får hennes nummer ganska så direkt. Sms lite och blir att vi ringer och snackar. Vi pratar rätt länge och hon berättar lite och jag berättar lite, helt vanligt snack som man gör när man lär kännas.

Hon berättar att hon är inte ute efter partner (32år är hon dock och ett barn), utan hon är ute efter sex och hon tycker det är så himla spännande med olika människor, för det ger henne sådan variation på just sexet, att vissa ger något som andra inte ger etc.

Så vi snackar vidare, anser hon vara ganska så märklig i sitt beteende. Jag är några år äldre, singel och har legat rätt lågt på sexandet, än mindre att sexa runt som ett nöje. Hur som helst, så snackar vi vidare och så berättar hon att hon har hela veckan inplanerad med dejter till höger och vänster, hon är ju tydlig med att berätta att hon är leksugen för det har hon inte gjort innan i livet (som att man nästan "måste" ha gjort det....).

Men det sjukaste av allt, är när hon berättar om en kille som hon snackade med för ett tag sedan, hon visade bild på sig och troligen så som hon finner uppmärksamheten och bekräftelsen hos folk (ni tjejer kvinnor har ju denna fördelen på dejtsidor inte minst). Men hur smart människan är låter jag vara osagt. Där är en kille som hon blir nyfiken på, fortfarande uteslutande sex-stadiet. Han vill inte visa sig, för han är väl rädd att bli dumpad som vi killar oftast blir om vi inte faller yttre i smaken.

Denna kvinna blir tänd på detta och dem bestämmer sig att träffas och ha sex. Det som är det sjuka är att dem bestämmer detta utan att hon har sett han. Det som är ännu sjukare är att dem kommit överens om att hon ska ha ögonbindel på sig från början till slut, vilket hon också har. Hon bjuder alltså hem en främmande människa, (nu hade hon inte barnet den veckan dock) som hon aldrig har träffat ELLER sett, han får bonka på henne, han visar sig ännu inte, dem avslutar sexandet, han åker därifrån och hon har ännu inte sett han.

Jag vet inte, men för mig så låter det väldigt väldigt lösaktigt och väldigt slampigt, härtill 32år och mamma.

Kommer säkert vara många som försvarar människans beteende och tycker hon är häftig och att det är hennes rätt som kvinna bla bla bla, det är inte det jag säger, utan jag förstår inte hur man är så lösaktig att man gör något sådant.

Nej jag vill inte vara med henne, och nej, jag tänder inte på dessa människor, det som skrämmer mig är att hon är långt ifrån den enda, utan när sanningen väl kommer fram, så verkar så väldigt många vara så lösaktiga som är på nätet. Dem flesta som finns på nätet existerar ju även i vanliga samhället och då blir man skrämd, är det så mänskligheten är så fort dem kan gömma sig??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-30 16:52
    Jag vill göra ett tillägg och förändring i tråden. GIVETVIS så är ju inte en kvinna lösaktig om hon går med på att ha sex med män till höger och vänster, det är ju fullt normal och hennes fulla rätt och det skall såklart inte förknippas med lösaktighet, eftersom lösaktighet är något helt annat (fråga mig inte vad)

Jag vill också ändra min fråga till detta fallet och tankar funderingar kring detta fallet, inte att alla tjejer kvinnor är på detta sättet.

Oavsett vad, så vill jag säga att jag tycker inte det är fel om en tjej kvinna eller kille man har sex, inte heller ons kk eller liknande, det är bådas fulla rätt om det är inom ramen frivilligt.

Utan det som var min huvudfråga, var helt enkelt hur man kan gå med på en sådan sak som jag skrev, oavsett slampighet lösaktighet kön etc. Nu visade det sig i detta fallet vara en tjej kvinna och att hon ger sig i kast med män på detta sättet, inte minst när hon är mamma på halvtid, är över 30år.....

• Svar på tråden Är detta sant? Hur lösaktiga är ni kvinnor tjejer?
  • power

UCSH vilken lösaktig och slampig karl!!

nämen oj då, ignorerade jag precis dig? Det är för att du är en idiot, förstår du.
  • Anonym (manwhore)
    power skrev 2013-09-30 13:58:23 följande:
    UCSH vilken lösaktig och slampig karl!!
  • Anonym (Förvånad?)

Jo så kan man ju skoja till det, lägga allt på männen som vanligt, trots alla vet att det är tjejer kvinnor som har total makt när det gäller om att kunna ligga runt, männen får det som kvinnor vill ha, men en kvinna kan alltid välja vad hon vill ha i längden.

• power
    lykantrophona skrev 2013-09-30 14:04:27 följande:
    Vad är felet med att vara slampig?

mäh! det är ju OSEXIGT! ts skriver ju att han inte tänder på det. och då är man ju som kvinna misslyckad, eftersom kvinnans främsta uppgift är ju att göra ALLA män kåta. inte bara de man väljer ut själv.

eller vad menar du ts? vad är problemet med att du inte tänder på denna kvinna? 
    nämen oj då, ignorerade jag precis dig? Det är för att du är en idiot, förstår du.
  • power
    Anonym (Förvånad?) skrev 2013-09-30 14:07:52 följande:
    Jo så kan man ju skoja till det, lägga allt på männen som vanligt, trots alla vet att det är tjejer kvinnor som har total makt när det gäller om att kunna ligga runt, männen får det som kvinnor vill ha, men en kvinna kan alltid välja vad hon vill ha i längden.

ja den där jävla valfriheten!!
  • En Åsa

Så du menar alltså att en du träffat på en dejtingsida sitter och skriver till dig om vad hon gör med andra herrar? DET är väl det konstigaste i den här i historien! 

• power
    Anonym (Förvånad?) skrev 2013-09-30 14:07:52 följande:

vad är det man lägger på männen?
  • Anonym (tacky)

Usch inget jag hade gjort. Vad andra gör rör mig inte alls, så länge det inte är någon i min närmsta familj!

• LinneaJosie
    lykantrophona skrev 2013-09-30 14:04:27 följande:
    Vad är felet med att vara slampig?

Men exakt? Vad är problemet ? Hon har ju varit tydlig med vad hon är ute efter, det är väl bra? TS, förresten, "bonka på"? Är du tolv eller?
Svar på tråden Är detta sant? Hur lösaktiga är ni kvinnor tjejer?