är ecowhite bra?!
diskmaskin, någon som vet något om dessa eller har själva? för/nackdelar? svåra att lära sig? energieffektiva? osv, tacksam för snabbt svar!
( ECOWHITE Diskmaskin DW129240WH )
diskmaskin, någon som vet något om dessa eller har själva? för/nackdelar? svåra att lära sig? energieffektiva? osv, tacksam för snabbt svar!
( ECOWHITE Diskmaskin DW129240WH )
Har inte så stora krav, den ska vara vit, inte låta för mkt, disken ska bli ren och det ska inte kräva för mkt vatten och ström till elräkningen ; ) kanske var en del krav, men inte något särskilt annat, finns diskmaskiner för 10 000 ser jag denna var den billigaste, är sådana för 10 tusen så mycket bättre eller vad är grejen med dom? har inga problem med pengar, tvärtom, men vad får folk att vilja lägga så mycket på en diskmaskin?
har dyrare diskmaskiner blivit en statuspryl kanske? som fint hus och bil?! ; )
såg även diskmaskiner för 20 tusen (!)
Hoppas verkligen att någon vänlig och kunnig person vill svara innan midnatt då jag måste lägga en beställning så fort som möjligt (via nätet)
tack på förhand!
& Trevlig kväll!
hej!! : D undrar också ang denna maskin!! : D Väntar ivrigt på svar, googlade med fann INGET om den!! helskumt!!!!
Ps: Men vågar inte köpa den om det inte finns ett enda omdöme på varken google eller hos någon här!! Vill inte köpa en maskin för 2 tusen för att den sedan lägger av strax efter garantiTiden, då lägger jag hellre 3 tusen på en bättre så att säga!
Ps igen: Är detta ett nytt märke tro? Eftersom att det finns så pass litet med information? Skulle ni våga köpa denna? Såg annonsen på Media markt, den billigaste, deras hemsida
läste på mediamarkts sida att den har 55 i bullernivå, andra har 40 (som är lite dyrare) är det stor skillnad på 40 och 55?
Jag köpte en Eco white diskmaskin för 1,5 år sedan. Den är betydligt bättre än mina tidigare "dyra" diskmaskiner. Går tyst, har bra snabbprogram och disken blir riktigt ren på bara snabbprogrammet.
Jättebra diskmaskin. Köpte en för 1,5 år sedan och den är betydligt bättre än mina gamla dyra diskmaskiner. Går tyst, diskar rent och snabbt. Inget dåligt köp.
Jag äger en sådan diskmaskin och är väldigt nöjd med min.