• Anonym (Nellad)

Är jag för påstridig?

Hej! 
    Vet inte om jag har lagt denna tråd under rätt kategori, men vill vara anonym. 

I vilket fall, så träffade jag förra helgen en kille ute som jag följde med hem. Han var väldigt trevlig och såg bra ut. 
    Stannade hos honom hela förmiddagen dagen efter och sedan följde han mig hem kan man säga. Han tog intiativ till att byta nummer och frågade om vi inte kunde höras dagen efter.  

Dagen efter väntade jag på att han skulle höra av sig, vilket han inte gjorde. På kvällen skickade jag därför ett sms och tackade för dagen innan, sa att det var trevligt och att jag gärna gör om det någon gång. Detta sms svarade han på och skrev att han tyckte detsamma och någon rad till. Jag skrev tillbaka att han kunde höra av sig om han ville hitta på något. 
    Idag är det fjärde dagen sen jag skrev det och än har han inte hört av sig. Jag börjar bli trött på att vänta och funderar därför på att skicka ett sms till ikväll och fråga om han vill träffas. Men blir lite osäker, är jag för på? Vill inte att han ska känna att jag är för påstridig. 

Så vad tycker ni? Kan jag skriva ett sms till utan att vara för på?

Tack på förhand! 

• Svar på tråden Är jag för påstridig?
  • kmp

Jag skulle inte skickat ett mess till.

Han har ditt nummer och du har klart och tydligt sagt att du vill träffas igen.
    Vill han samma sak kommer han att höra av sig, och vill han inte hjälper det inte att du är påstridig.

• Isnogood

Låt bli, vill han träffa dig, kommer han höra av sig.
    Tycker du att det gått för lång tid, så är det upp till dig att avgöra om du vill träffa honom när / om han hör av sig. 

I live on the dark side...the devil is my confederate
Svar på tråden Är jag för påstridig?