• Marko Darko

Hjälp vad ska jag göra min tjej vill att vi ska ha blöja på oss

Hej alla där ute!!!!

Jag vet inte hur jag ska säga det här men det är så att jag fick reda på att min flickvän tänder på blöjor och vill att vi ska börja använda blöja, men vet inte hur jag ska göra så jag söker råd om hur ni skulle göra för det är min drömtjej det handlar om och jag vill inte att vi gör slut för allt smör i Småland :) tacksam för alla svar jag kan tänkas få!!!  

• Svar på tråden Hjälp vad ska jag göra min tjej vill att vi ska ha blöja på oss
  • Marko Darko

Tack för ditt svar, men jag vet inte, min flickvän har använt napp rätt länge och det tycker jag är lite gulligt men att ta det till att använda det själv vet jag inte.

• Anonym (a)

Du får väl säga att detta inte är något du tänder på utan snarast blir avtänd på - i alla fall om du har blöjan på dig själv. Säg att det är ok om hon har blöja på sig, men att du inte vill ha det själv.
    Är hon din drömtjej så skall hon kunna acceptera att du inte klär på dig en blöja såvida du inte själv är nyfiken på att testa detta. Man kan aldrig tvinga med någon i sina egna sexuella fantasier.

• Anonym (())
    Anonym (a) skrev 2013-10-03 14:16:16 följande:
    Du får väl säga att detta inte är något du tänder på utan snarast blir avtänd på - i alla fall om du har blöjan på dig själv. Säg att det är ok om hon har blöja på sig, men att du inte vill ha det själv.
    Är hon din drömtjej så skall hon kunna acceptera att du inte klär på dig en blöja såvida du inte själv är nyfiken på att testa detta. Man kan aldrig tvinga med någon i sina egna sexuella fantasier.

Eller så vänder man på det. Är det en drömpartner kanske man kan låta han eller hon leva ut sina sexuella fantasier?

Fast vi är ju alla mer eller mindre öppensinnade. Personligen skulle jag tåla det mesta, så länge det inte handlar om bajs.
  • Marko Darko

saken är ju den att jag är lite nyfiken på det hela, men min flickvän vill att jag ska byta på henne och det kan jag väl göra i så fall i alla fall och tjejer som jag har sett på nätet som har blöja på sig är jäkligt sexiga vid en andra ögonkast, om det bara är kiss i blöjan om hon gör 2:an så är det värre

• Anonym (a)
    Marko Darko skrev 2013-10-03 14:35:09 följande:
    saken är ju den att jag är lite nyfiken på det hela, men min flickvän vill att jag ska byta på henne och det kan jag väl göra i så fall i alla fall och tjejer som jag har sett på nätet som har blöja på sig är jäkligt sexiga vid en andra ögonkast, om det bara är kiss i blöjan om hon gör 2:an så är det värre
    Om du är nyfiken och vill testa det här så är det väl bara att köra? Antingen kan du be henne att inte göra 2:an, eller så får du se hur det känns när hon gjort det (om du är villig att testa även detta).
  • bisexuell29

Jag elsker tjejer i blöja ock tjejer som tänder på blöjor Jeg gillar också ha blöja på Jeg elsker adult baby girls Vil ha blöja vänner.

• NisseC

igentligen är det inte så stor grej att ha en blöja på sig, det är ju utformade för att funka som skydd. Det är de värderinga vi lägger ner i att ha den på sig som gör att det känns som "något" Prata med din tjej, få hennes bild, ta reda på känslorna. Efter det är det nog lätare att bestämma sig. Sedan kan jag ju säga att du antagligen inte kommer reagera så mycket alls på det, inte bara att ha den på dig.

Svar på tråden Hjälp vad ska jag göra min tjej vill att vi ska ha blöja på oss