• puss

Övertgad om att /11 är en konspiration!!

jag är övertygad om att november är en konspiration. vänta, lyssna - jag har massor av bevis!!

1. nummer elva. TVÅ ettor! det kan inte finnas. kolla alla numreringar och tävlingar. det finns bara en etta, inte två.

2. lönen. den kommer egentligen inte! man märker ju inte av den; så fort man ska handla nåt är lönen slut. för den kom aldrig!!

3. det är mörkt. och vad är mörker, ju frånvaro av ljus. och ljus är liv!! "november" lever alltså inte. det finns inte!!

betänk detta!!          

Sluta tjafsa din dumma fan.
  • Svar på tråden Övertgad om att /11 är en konspiration!!
  • puss

jaha. tråden är flyttad till sandlådan.

konspriationen tätnar.  

• stickkontakt

Elva låter dessutom som Älva, och sådana finns inte i verkligheten. Du har nog rätt!

Jag har en massa viktiga saker inplanerade i november. Betyder detta att jag bara kan strunta i att göra dessa saker?

• puss
    stickkontakt skrev 2013-10-03 15:03:12 följande:
    Elva låter dessutom som Älva, och sådana finns inte i verkligheten. Du har nog rätt!

Jag har en massa viktiga saker inplanerade i november. Betyder detta att jag bara kan strunta i att göra dessa saker?

de kommer aldrig at bli gjorda. så är det. varje novmeber ska jag städa huset inför vintern och röja undan. det blir INTE gjort!!
Svar på tråden Övertgad om att /11 är en konspiration!!