• Mamma020413

Billigare blöjmärken?

Hej!

Vi känner att vi just nu måste börja spara in på våra utgifter, för att pappan ska vara hemma nu med vår minsting.
    Har hittills bara använt liberos blöjor till vår dotter som blir 9 månader snart.
    Undrar om ni har tips på BRA blöjor av nåt billigare märke som kan vara värt att testa?

Många bäckar små gör ju att man kan spara en himla massa...      
    .

• Svar på tråden Billigare blöjmärken?
  • LadyViolette

Vi har pampers till våran minsta, på vårt coop forum kostar dom 89:- och sen 20% rabatt för att man drar coop kortet så blir väldans billigt! 

• MoonFlight

Vi köper ICAs egna och betalar 40 kr/paketet. Tycker dom fungerar jättebra och två åringen är aldrig röd där nere som hon brukade vara av libero/pampers.

• Mamma020413

Jag vet att det kan bli billigt med libero tex ibland när man får kupongerbjudan ibland tex :köp 2 paket och få 50kr rabatt. Såna utnyttjar vi flitigt.
    Men tänkte mest på om det fanns nåt billigt märke typ på Lidl som är bra o kostar mindre, jämt. 

• Mamma020413

Moonsflight: Oj vad billigt! Men är det ett stort paket då ? Har ni använt dem sen han var liten?

• Jill 79

Vi kör med allt, libero, Willys eller Lidl. Märker ingen stör

• Jill 79

Större skillnad. Men med första barnet funkade bara pampers alla andra läckte, men det är nog olika för olika barn

• MoonFlight

Det är vanlig storlek på dom, samma som libero/pampers runt 40-60 st beroende på storlek. Vi har använt dom länge till barnet. Förstår inte varför jag ska köpa för 100 kr paketet när jag kan få 3 paket för 120 kr.

Vet inte om det är samma pris på alla Ica men i Kungälv utanför Göteborg är det 40 kr som gäller i all fall.

Svar på tråden Billigare blöjmärken?