• Äldre 3 Oct 18:08
    1631 visningar
    6 svar
    6
    1631

    Vänner i Skaraborg..

    Är inflyttad skåning som skulle vilja knyta lite nya kontakter.. Heter Linda och är 27 år gammal. Är gift, har en son på lite mer än 2 år. Är gravid igen med BF nästa år. Bor utanför Lidköping. Jobbar som usk i Vara kommun. Intressen, tatuering, matlagning-bakning, bilar, familjelivet. Shoppa! Umgås! Lite allt möjligt! Finns det någon där ute?

  • Svar på tråden Vänner i Skaraborg..
  • Äldre 3 Oct 19:56
    #1

    Hej och grattis till graviditeten!! Jag är själv Varabo och doula så skulle en sån vara ngt du kan tänka dej inför nästa förlossning så får du mer än gärna höra av dej.

    www.doula.nu

    www.malinsmirakel.blogg.se

  • Äldre 3 Oct 20:07
    #2

    Tack! Tack för omtanken men tror vi klarar oss. Klara oss igenom en förlossning med dödfödd i vecka 38, tufft! Men tack för tipset! Det uppskattas!


    mortilltre skrev 2013-10-03 19:56:40 följande:
    Hej och grattis till graviditeten!! Jag är själv Varabo och doula så skulle en sån vara ngt du kan tänka dej inför nästa förlossning så får du mer än gärna höra av dej. www.doula.nu www.malinsmirakel.blogg.se

  • Äldre 3 Oct 20:12
    #3

    Mortilltre : Gud vilka fina bilder du tar! Tar du på allt möjligt?

  • Äldre 3 Oct 21:18
    #4

    Fy farao... *ledsen gubbe* Tack så jättemkt! Går i perioder det där med fotandet. Ibland mer, ibland mindre. Har en förlossning i Januari som (i den mån det går) ska förevigas. När är det dax för er då och hur trivs du med att jobba som uska här i kommunen?! Jobbar ju där jag med.

  • Äldre 3 Oct 22:18
    #5

    Ohh, januari det är ganska snart! Ser att du har fler barn och det har inte varit så lätt för er.. . Vi ska ha i månadsskiftet april/maj. Såg att du jobba som personlig assistent va? Jobbar i hemtjänsten. Trivs så jäkla bra! Jämför Skåne och här, det går inte! Har du varit med i Estland?

  • Äldre 3 Oct 23:37
    #6

    Visst har jag det. Vecka 36 var det vår tur - du då?! Då kanske du jobbar med Susanne? En gammal klasskompis till mej. Har ni bott här länge?! Min lillasyster bor i Malmö och min mor gjorde det oxå (en kort period) och jobbade då i deras nattpatrull. Blir så nyfiken nu - hur kom det sej att ni flyttade hit upp av alla ställen?! Bor du åt Lidköping till nu?! Jag älskar er dialekt så sjukt mkt! *ler*

Svar på tråden Vänner i Skaraborg..