• Anonym (Straffad)

Sög inte min man tillräckligt djupt, blev straffknullad i analen

...och jag älskade varje sekund.

• Svar på tråden Sög inte min man tillräckligt djupt, blev straffknullad i analen
  • Anonym (olydig)

tog kontakt med en kille min man inte vill att jag kontaktar så då straffknullade han mig analt samtidigt som han frågade om han skulle skjutsa mig till den andre efter så han också kunde knulla mig. Jag började gråta och min man höll om mig och tröstade mig. Jag avskydde att han var brutal mot mig.

• NyttNamn

Kan man kalla det straffknull när man gillar det? Ett straff ska väl egentligen vara något man inte uppskattar?? Eller? Men oavsett - Grattis, eller nåt!!

Pour some sugar on me...
  • Anonym (Lina)

Om man som ts gillar det så är det ok för er. Förstår inte riktigt vad du vill säja.

Om man som "oskyldig" gråter och avskyr den brutala behandlingen så är man misshandlad och borde lämna mannen omedelbart och anmäla honom. Du vet att han inte har rätt att straffa dej va, man kan be sin partner att inte kontakta en annan man, man kan till och med göra slut för vilken liten skitanledning som helst, men att straffknulla någon är inte normalt om inte båda har en deal och njuter.

Svar på tråden Sög inte min man tillräckligt djupt, blev straffknullad i analen