• Anonym (?)

Kolla in mina bröst, Hängbröst skulle ni killar tända ändå..?

Är en 33 årig 2 barnsmamma som ammat bägge länge...
    Har som resultat fått hängbröst. Är sen tre år ensamstående. Är redo för ny kille eller iallfall lite kul
    med någon,  men har fått dåligt självförtroende och vill inte visa min kropp pga mina hängiga bröst..:( Märklig fråga..vet, men om ni killar fick se dessa i stundens hetta, skulle ni tycka de var ok?? ) 
  • Svar på tråden Kolla in mina bröst, Hängbröst skulle ni killar tända ändå..?
  • dryg jävel

Jag hade kanske inte knullat mellan brösten men så länge du tar den i rumpan och sväljer djupt så är det ok.

• Anonym (simon)

om det väl gått så långt att jag fått av dig kläderna hade det inte spelat nån roll , men jag hade nog inte försökt få dig i säng igen.

• Anonym (Tjej20+)

Jag skulle lätt kunna leka med dom fast jag är tjej men ditt vänstra ser anullunda ut MIT den andra kanske bara bilden som är tagen konstig o vet att brösten kan ser anullunda ut mot den andra osv.... Men sim svar på din fråga jag kan leka med dom fast att jag är tjej o mer hetro än bi :)

• Anonym (M)

Nej, det ser ut som att du har ett extra par bröst ovanför de "riktiga". Överviktig?

• missan75

M; överviktig? Skojar du? Man ser ju på hennes mage att hon inte är det, den är ju både platt och smal. Och hennes nyckelben är ju något framträdande.

• Anonym (klow)

Jag ser inga konstigheter. Se dig om i duschrummet på badhuset... du ser väl ändå att du har finare bröst än de flesta 2barnsmödrar eller åtminstone jämbördig med de flesta andra kvinnor som fått barn? Och det har ju de flesta kvinnor i din ålder.. så vill en karl i mitten av 30årsåldern ha en jämnårig kvinna kanske han inte kan räkna med att få de bröst som tonårsflickor oftast är ensam om att ha.

Och om någon gillar dig, tror du verkligen att han skulle rygga tillbaka ifall dina bröst inte skulle råka vara hans "idealbröst"? Då gillade nog inte killen ifråga dig i någon större utsträckning och då är det väl lika bra att han backar undan så du får möjlighet att träffa någon som gillar dig mer än så?:)

• Limalie

Du ser helt normal ut TS.

• Ilovemyself

Men du, inte ska du ha komplex? Många mammor har hängbröst, det hör liksom till. En Karl som bara bryr sig om bröst är inte mycket att hänga i granen ändå.

Svar på tråden Kolla in mina bröst, Hängbröst skulle ni killar tända ändå..?