• Anonym (Undrar TS)

"Badboys" faller för vem?

Som det brukar pratas om så finns det en majoritet av kvinnor som faller för bad boys.

Men jag undrar, vilken typ av tjejer faller bad boyn i?

• Svar på tråden "Badboys" faller för vem?
  • Anonym (Undrar TS)

Okej! Vad grundar du ditt svar på ?

• kk kk
    Anonym (easy) skrev 2013-10-05 16:59:28 följande:
    Lätta tjejer..
    tvärtom, de som är komplexa och har nånting som får en att stanna till, ofta har de nån obalans, nåt som matchar något i en själv.

de jag fallit för (tre stycken), var alla extremt drivna, men som en konsekvens av rätt hårda saker som hänt dem när de var flickor.

tillsammans med kvinnlighet så ger det en väldigt komplexitet. de är på ett sätt, men strävar för att vara på ett annat, och det blir tvära kast då. jag tror de är mer lika mig än vad de förstår. 
  • lostinspace
    Anonym (Undrar TS) skrev 2013-10-05 16:54:27 följande:
    Som det brukar pratas om så finns det en majoritet av kvinnor som faller för bad boys. Men jag undrar, vilken typ av tjejer faller bad boyn i?
    Bad boys har en tendens att inte stanna vid en och samma tjej. Just därför de är badboys...
  • Anonym (Undrar TS)

lostinspace:[/quote-nick]Bad boys har en tendens att inte stanna vid en och samma tjej. Just därför de är badboys...[/quote]

Det är iförsej mycket sant!

• kk kk
    lostinspace skrev 2013-10-05 20:05:41 följande:
    Bad boys har en tendens att inte stanna vid en och samma tjej. Just därför de är badboys...
    nej, det är inte därför.

badboys har alternativ, så de behöver inte stanna om det inte känns rätt, bara för att få tillgång till en vagina, men när allt känns rätt så stannar vi visst. det är bara så svårt att hitta nån som känns rätt.  
  • Rockabillydelight

Jag håller med kk kk, är tjej men vet vad jag bor och lever med. En badtothebone men pensionerad kan man väl säga. Jag är allt annat än enkel som person och som han förklarat är en rakt av förklaring på kk kks. Bad boys hittar väldigt sällan en matchande själ. De är väldigt intelligenta och kräver en intelligent och självständig komplex flickvän. Behöver inte vara perfekt från samhället sett men driven med ett eget tänk, lojal och ha egenskaper som matchar honom. Bimbos är skyltdockor. Flickvänner är inte samma sak.

• puss
    Som det brukar pratas om så finns det en majoritet av kvinnor som faller för bad boys. Men jag undrar, vilken typ av tjejer faller bad boyn i?

en majoritet är det väl knappast. och de faller väl för våp som de kan köra över och ljuga för och bedra. match made in heaven.
    Sluta tjafsa din dumma fan.
  • kk kk
    Rockabillydelight skrev 2013-10-06 14:09:39 följande:
    Jag håller med kk kk, är tjej men vet vad jag bor och lever med. En badtothebone men pensionerad kan man väl säga. Jag är allt annat än enkel som person och som han förklarat är en rakt av förklaring på kk kks. Bad boys hittar väldigt sällan en matchande själ. De är väldigt intelligenta och kräver en intelligent och självständig komplex flickvän. Behöver inte vara perfekt från samhället sett men driven med ett eget tänk, lojal och ha egenskaper som matchar honom. Bimbos är skyltdockor. Flickvänner är inte samma sak.
    exakt så är det. jag är 45, och har hittat min tjej nyligen. tog en lång tid, och det såg ut som att min strategi var att att helt enkelt ligga med alla singelkvinnor i västvärlden som urvalsprocess, men så var det inte för mig. det tog bara väldigt lång tid att hitta rätt tjej, för hon behövde ha de egenskaperna som du beskriver som nästan ses som motstridiga för en del, både självständig och smart men också en äkta tjej med östrogenglitter i ögonen.
  • kk kk
    puss skrev 2013-10-06 14:11:22 följande:

en majoritet är det väl knappast. och de faller väl för våp som de kan köra över och ljuga för och bedra. match made in heaven.
    read much?
  • puss
    kk kk skrev 2013-10-06 15:40:23 följande:
    read much?

read much vad? är det nåt du undrar?
    Sluta tjafsa din dumma fan.
  • Anonym (Smulis)

Vad är en bad boy för er?

• Anonym
    kk kk skrev 2013-10-06 15:40:23 följande:
    read much?
    Vad betyder det? Om man läst mycket?
  • lostinspace
    kk kk skrev 2013-10-06 13:56:56 följande:
    nej, det är inte därför.

badboys har alternativ, så de behöver inte stanna om det inte känns rätt, bara för att få tillgång till en vagina, men när allt känns rätt så stannar vi visst. det är bara så svårt att hitta nån som känns rätt.  
    Då är du ingen badboy...

Alternativ finns det alltid gott om och de flesta tjejer föredrar turligt nog inte puckon
  • Anonym (Cat)

Jag var en riktig badboy, grovt kriminell och var "känd" här i Sthlm. Tjejer av alla sorter stog bokstavligen i kö på fester och liknande, jag valde slampiga tjejer med eld i blicken. Anledningen var nog utan att jag tänkte på det att "finare" tjejerna inte skulle pallat vardagen med div brott, vapen och droger. Finns nog ingen "aktiv" badboy som väljer tjejer för något annat än sex, det är så mycket annat som ger starkare kickar. Lämnade det livet för om ett par månader exakt tjugo år sen, lever idag med sambo och fyra barn. Min sambo är en blyg småstadstjej som jobbar på kontor. Hon valde mig för min dominanta karaktär, jag valde henne för att hon är så ödmjuk och trygg i sig själv. Hon visste ingenting om min bakgrund när vi träffades.

• Anonym (m)

man kanske tolkar begreppet olika? För mig är en bad boy en som knullar runt, är allmänt dryg och tror han är bäst, snyggast och sexigast i hela världen och behandlar kvinnor som skit. 
    Blev därför lite förvånad över att TS skrev att majoriteten av kvinnor faller för dem, för det tror jag inte alls stämmer. 

men det är kanske inte en "sån" bad boy TS menar, så som jag tolkar begreppet? 

• Anonym (Cat)
    Anonym (m) skrev 2013-10-06 21:12:25 följande:
    man kanske tolkar begreppet olika? För mig är en bad boy en som knullar runt, är allmänt dryg och tror han är bäst, snyggast och sexigast i hela världen och behandlar kvinnor som skit.  Blev därför lite förvånad över att TS skrev att majoriteten av kvinnor faller för dem, för det tror jag inte alls stämmer.  men det är kanske inte en "sån" bad boy TS menar, så som jag tolkar begreppet? 

Eller så kanske jag missuppfattade temat, kanske är badboylooken som diskuteras..
  • Anonym (Humphrey)

De tjejer som faller för badboys, det är ju hela grejjen med att vara en badboy. Den skaran är ju rätt stor och består mest av ytliga tjejer, lika ytliga som dom själva är. Dom är badgirls, samma sort, fast med gonads inuti, istället för utanpå i en påse.

• Anonym (Smulis)
    Anonym (m) skrev 2013-10-06 21:12:25 följande:
    man kanske tolkar begreppet olika? För mig är en bad boy en som knullar runt, är allmänt dryg och tror han är bäst, snyggast och sexigast i hela världen och behandlar kvinnor som skit. 
    Blev därför lite förvånad över att TS skrev att majoriteten av kvinnor faller för dem, för det tror jag inte alls stämmer. 

men det är kanske inte en "sån" bad boy TS menar, så som jag tolkar begreppet? 

För mig är en bad boy som håller på med kriminella grejer, har respekt m.m. 

Han som spelar Seth Rydell i Johan Falk-filmerna är min dröm-man! Exakt så bad som han är ska min framtida kille också vara ;D 

• Anonym

"Har respekt"? För vad? Högerregeln?

Svar på tråden "Badboys" faller för vem?