"Badboys" faller för vem?
Som det brukar pratas om så finns det en majoritet av kvinnor som faller för bad boys.
Men jag undrar, vilken typ av tjejer faller bad boyn i?
Som det brukar pratas om så finns det en majoritet av kvinnor som faller för bad boys.
Men jag undrar, vilken typ av tjejer faller bad boyn i?
Lätta tjejer..
Okej! Vad grundar du ditt svar på ?
lostinspace:[/quote-nick]Bad boys har en tendens att inte stanna vid en och samma tjej. Just därför de är badboys...[/quote]
Det är iförsej mycket sant!
Jag håller med kk kk, är tjej men vet vad jag bor och lever med. En badtothebone men pensionerad kan man väl säga. Jag är allt annat än enkel som person och som han förklarat är en rakt av förklaring på kk kks. Bad boys hittar väldigt sällan en matchande själ. De är väldigt intelligenta och kräver en intelligent och självständig komplex flickvän. Behöver inte vara perfekt från samhället sett men driven med ett eget tänk, lojal och ha egenskaper som matchar honom. Bimbos är skyltdockor. Flickvänner är inte samma sak.
Vad är en bad boy för er?
Jag var en riktig badboy, grovt kriminell och var "känd" här i Sthlm. Tjejer av alla sorter stog bokstavligen i kö på fester och liknande, jag valde slampiga tjejer med eld i blicken. Anledningen var nog utan att jag tänkte på det att "finare" tjejerna inte skulle pallat vardagen med div brott, vapen och droger. Finns nog ingen "aktiv" badboy som väljer tjejer för något annat än sex, det är så mycket annat som ger starkare kickar. Lämnade det livet för om ett par månader exakt tjugo år sen, lever idag med sambo och fyra barn. Min sambo är en blyg småstadstjej som jobbar på kontor. Hon valde mig för min dominanta karaktär, jag valde henne för att hon är så ödmjuk och trygg i sig själv. Hon visste ingenting om min bakgrund när vi träffades.
man kanske tolkar begreppet olika? För mig är en bad boy en som knullar runt, är allmänt dryg och tror han är bäst, snyggast och sexigast i hela världen och behandlar kvinnor som skit.
Blev därför lite förvånad över att TS skrev att majoriteten av kvinnor faller för dem, för det tror jag inte alls stämmer.
men det är kanske inte en "sån" bad boy TS menar, så som jag tolkar begreppet?
De tjejer som faller för badboys, det är ju hela grejjen med att vara en badboy. Den skaran är ju rätt stor och består mest av ytliga tjejer, lika ytliga som dom själva är. Dom är badgirls, samma sort, fast med gonads inuti, istället för utanpå i en påse.
För mig är en bad boy som håller på med kriminella grejer, har respekt m.m.
Han som spelar Seth Rydell i Johan Falk-filmerna är min dröm-man! Exakt så bad som han är ska min framtida kille också vara ;D
"Har respekt"? För vad? Högerregeln?