• PollMaster

favoritfärg på katt?

Vilken kattfärg föredrar du? Hoppas ni förstår lekmannabeskrivningarna. Tabbys och tigrerade hör till respektive färg om båda färgerna är inom spektrat, undantaget svart-bruntigrerad och tabby som blir brun i denna undersökning.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden favoritfärg på katt?
  • Loriyana

Gillar inte katter överhuvudtaget, med ett undantag...tycker det är så himla fint med katter som är gul/orange/röd!

• Krokodillan

Tycker alla katter är fina, möjligen med undantag för de pälslösa :). Men eftersom vi har en röd nu fick jag rösta på det. Har aldrig haft någon förkärlek för just röda innan, men den här älsklingen är faktiskt fantastiskt fin!

• Fru Gustavsson

Röstade svart trots att jag aldrig haft helsvart kisse. Vår katt som stannade kvar på landet när vi blev stadsbor är svart- vit. Nu har vi en underbar kattbebis som är silvergrårandig katter är bäst!

Hur man än vänder sig har man arslet bak
  • Millan83

Drömmer om en blåpadda! Kanske blåsilverpadda. Men mina är också fina! En helsvart och en svartsilverspotted!

• Abbe83

Tycker om alla kattfärger. Har en svart- vit katt och en grå. De katter jag haft innan har varit grå, gul/orange/röd och grå-vit.

• Isnogood

Svart.

Min svarta honkatt blev påkörd förra året, har inte velat skaffa någon ny svart än.

Annars har jag=
    I rödrandig (fluffig o ganska kraftig, typisk "Gustaf")
    3 svartvita
    1 vit med grå-svart-vit-randiga fläckar
    1 sköldpaddsfärgad
    1 gråvit 

I live on the dark side...the devil is my confederate
Svar på tråden favoritfärg på katt?