• Marjolijn

Bästa medlet för o göra riktigt ljusa slingor hemma????

Har nu ringt runt te frisörerna runtomkring..dom e uppbokade tills 15feb..*suck*..vill göra LJUSa slingor nästan vita!Vilket medel e då bäst???har provar måånga innan men det har en tendens att bli gult...

• Svar på tråden Bästa medlet för o göra riktigt ljusa slingor hemma????
  • Marjolijn

ingen som vet?jag e blond nu..har blondering eller ngt ihåret..tänkte ju springa iväg o köpa dee...

• FruLidgren

innan jag började färga mörkt så brukade jag använda HMs egna slingor...mitt hår blev väldigt ljust då...finns bild i galleriet

• Marjolijn

Jaa har hört att dom ska va bra..dumma mej som inte köpte de då jag va "hemma"..har abra konsum och ica här...

• MimmiLina

Schwarzkops polyblond, extra ljusa slingor.

Ha det i maxtiden, inte en sekund kortare, det är då det blir gult. Kvittar vilket märke du kör med gällande det gula.

• MimmiLina

Finns i vanlig mataffär.

• Alcarinque

Håller med MimmiLina här...
    Jag sitter dessutom alltid längre än maxtid *s*
    Sen beror det ju på vad du har för hårfärg nu, ljust, mörk, naturligt el färgat...

• Marjolijn

tack tack ska prova den!

• Angelica80

Loreal superblond finns på kicks. Dock inget slingpaket men blekningen är NR1. Skitbra!

• JozephineEriksson

Ja swartzkopf eller hur det stavas, polly blond EXTRA ljusa slingor.. 4-6 nyanser. Den är bra den =) Vet att det finns en ännu värre.. Men den är lite för stark. Iaf för mitt hår, som jag donar med ofta...

Svar på tråden Bästa medlet för o göra riktigt ljusa slingor hemma????