Hur lång tid kommer detta att ta?
Jag var på vul i vecka 6+3 eftersom jag fått två småblödningar veckan innan och då kunde gyn enbart se en uppklarning i livmodern så det blev återbesök en vecka senare 7+3 och då fanns det en hinnsäck på 14 mm. Återbesök ytterligare en vecka senare och då är hinnsäcken borta och det finns bara en tjock slemhinna kvar. Jag har inte haft några blödningar sen i början och gyn ger mig en halv dos cytotec för att få ut allt. Jag tar cytotec på onsdag men det händer ingenting förutom en ganska kraftig mensvärk. Jag ringer gyn och får nya tabletter som jag tar igår fredag (fulldos på fyra tabletter) men det kommer fortfarande ingen blödning, får bara mensvärk igen. Har nu fyra tabletter kvar som jag ska försöka med imorgon men tror inte det kommer att hända något då heller.
Börjar verkligen lessna på det här nu, hur länge tar det för kroppen att fatta att det inte blir nåt barn? Jag har ju aldrig haft nåt foster i magen utan bara en liten hinnsäck som nu också har återbildats så nu efter 9 veckor tycker jag att kroppen borde fatta läget?