• Anonym (UNDRAR)

Era erfarenheter av Raspberry ketone och Green coffee kapslar

Hej! Jag har köpt bägge dessa och undrar vad era erfarenheter av dessa är. Ni som har PROVAT, ni andra som ska länka, prata kost, motion eller annat VÄNLIGEN starta er egen tråd och håll er till frågan..

Gick ni ner något? Vad gjorde ni under tiden? La ni om hela kosten? Uteslöt något? Hur mycket motion om ni motionerade?

Vilken av dom är bäst? När såg ni skillnad? Kan man ta bägge samtidigt?

Jag har nämligen provat one day diet pill, weight loss, super slim och INGEN funkade eller gjorde ngn skillnad i mat eller vikt.

Tack!          

• Svar på tråden Era erfarenheter av Raspberry ketone och Green coffee kapslar
  • Anonym (Z)

Alla sådana preparat är fejk de ända som tjänar pengar på dem är företagen som vet att överviktiga går på skiten om och om igen medan de skrattar på vägen till banken

• Anonym (UNDRAR)
    Anonym (Z) skrev 2013-10-06 11:08:54 följande:
    Alla sådana preparat är fejk de ända som tjänar pengar på dem är företagen som vet att överviktiga går på skiten om och om igen medan de skrattar på vägen till banken

har du provat eller är det din egen åsikt? Kanske lite lässvårigheter också?
  • Anonym (Z)
    Anonym (UNDRAR) skrev 2013-10-06 11:56:51 följande:
    har du provat eller är det din egen åsikt? Kanske lite lässvårigheter också?

Nej de hjälper inte mot lässvårigheter heller ;) jag forskar på sånt för och se vad substansen i ämnet är och allt är placebo så ja med tron kan du gå ner nåt vattenkilo men du har kastat pengarna i skön helt enkelt. Ska du ner i vikt och har bara några kilon som ska bort så mindre portioner, mer motion och kanske anslut dig till nån app som du kan lära dig vad all mat innehåller och vad kroppen behöver. Har du 50 kg eller mer som ska bort kan du kickstarta med vlcd och lite kosttillskott som kroppen behöver då
  • Anonym (UNDRAR)

Ingen annan som har PROVAT att ÄTA dessa?

• Cassie

Jag har provat allt i stort sett.. Inget hjälpte mig. Förutom vemmas produkt - en slags detox. Jag gick förlorade 4k i vatten och 4.5cm runt midjan på 1v.

• Anonym (UNDRAR)
    Cassie skrev 2013-10-07 01:36:20 följande:
    Jag har provat allt i stort sett.. Inget hjälpte mig. Förutom vemmas produkt - en slags detox. Jag gick förlorade 4k i vatten och 4.5cm runt midjan på 1v.

aldrig hört talas om den? Är det dryck eller annat? Provade du just raspberry och gröna kaffebönor?
  • Cassie
    Anonym (UNDRAR) skrev 2013-10-07 01:42:40 följande:
    aldrig hört talas om den? Är det dryck eller annat? Provade du just raspberry och gröna kaffebönor?

Jag provade rasberry.

Har testat lite olika under åren.

Men Vemmas produkt är kanon.

Pma mig så kan jag berätta mer :)
  • Anonym (UNDRAR)

Hur mycket får du för att göra reklam åt dessa?

Ingen annan? 

• Cassie
    Anonym (UNDRAR) skrev 2013-10-08 09:34:45 följande:
    Hur mycket får du för att göra reklam åt dessa?

Ingen annan? 

Absolut inget! Jag varken säljer eller känner någon som säljer. Utan man kan gå in direkt på hemsidan och beställa.

Tycker de är löjligt att jag inte ens kan lämna en åsikt för att jag faktiskt vill hjälpa till. Ist så antar du att jag är en säljare.

Är det så svårt att tro att det faktiskt finns människor som inte vill tjäna på det utan bara hjälpa till?

Hade jag sålt så hade jag bett henne gå via mig men hänvisar henne direkt till deras hemsida!
  • Cassie

Oj.. Nu såg jag att det var TS som ifrågasatte mitt motiv :/

Som sagt.. Ville bara hjälpa till och försöker inte sälja något. Jag hade mina före och efter bilder som jag hade kunnat visa och därför bad jag dig kontakta mig.

Och jag kan åter igen säga att inte säljer för dem utan jag köpte deras Cleanse och den funkade för mig.

Jag beställde från deras hemsida så det var ingen säljare som tjänade på detta.

• Anonym (UNDRAR)
    mary07 skrev 2013-10-11 14:48:28 följande:
    Jag har testat EN HEL DEL Allt ifrån super slim, 1Day Diet med mera och några rosa piller som jag inte minns namet på..
     Jag blev lovade viktnedgång och med mera utav företagen men det va bara skit och socker piller
     jag va desperat för jag ville gå ner vikt för jag va så tjock.
     Jag vet hur bra bantningstabletter ska funka för jag åt reductil i 3 år och inget utav det jag köppte minskade min hunger så billiga bantnings piller ofta bara SKIT och dom som är verklingen är bra och som inhåller sibutramine
    är svåra att få tag på så där handlar det bara om ren tur. Tyvärr.
    Jag har ett helt apotek här hemma med massa olika socker piller Rynkar på näsan
    Men tillslut fick jag tag på riktiga reductil sibutramine som funkar perfekt självklart är det inte riktiga reductil ifrån abbott
    men dom funkar exakt likadant och har rasat ner vikt och är aldrig hungrig jag får tvinga i mej mat en gång om danGlad 
    Heter de bara sibutramine?
  • Snuttan80

Varför ställa en fråga om du ska sitta och vara dryg mot alla som svarar? Du är ju otrevlig, tänk på det. Och bara dör det så hoppas jag att du inte går ner i vikt alla..

• Anonym (UNDRAR)
    Snuttan80 skrev 2014-04-29 10:08:13 följande:
    Varför ställa en fråga om du ska sitta och vara dryg mot alla som svarar? Du är ju otrevlig, tänk på det. Och bara dör det så hoppas jag att du inte går ner i vikt alla..
    Vart har jag varit otrevlig? Om du menar mig. Jag ställde en specifik fråga och ville ha svar om DEN, inte andra metoder.
  • rosen76

Jag har prövat green coffe kapslar och för mig funkade de jättebra. Jag ändrade inget, äter bra i vanliga fall, fast motionerar för lite. Jag går i vanliga fall upp i vikt jättelätt, behöver bara titta på nåt onyttigt så går jag upp känns det som. Jag gick ner flera kilo med kapslarna utan ansträngning, och jag håller vikten fortfarande efter att jag slutat.

• Anonym (UNDRAR)
    rosen76 skrev 2014-04-29 14:01:40 följande:
    Jag har prövat green coffe kapslar och för mig funkade de jättebra. Jag ändrade inget, äter bra i vanliga fall, fast motionerar för lite. Jag går i vanliga fall upp i vikt jättelätt, behöver bara titta på nåt onyttigt så går jag upp känns det som. Jag gick ner flera kilo med kapslarna utan ansträngning, och jag håller vikten fortfarande efter att jag slutat.
    Va skönt! Grattis! Gick också ner med dessa (tog bägge samtidigt). Inte ansträngt mig så mkt men gått ner 13 kg totalt.  De tog bort sötsuget märkte jag.
  • Christin3
    Cassie skrev 2013-10-08 17:02:18 följande:

Oj.. Nu såg jag att det var TS som ifrågasatte mitt motiv :/

Som sagt.. Ville bara hjälpa till och försöker inte sälja något. Jag hade mina före och efter bilder som jag hade kunnat visa och därför bad jag dig kontakta mig.

Och jag kan åter igen säga att inte säljer för dem utan jag köpte deras Cleanse och den funkade för mig.

Jag beställde från deras hemsida så det var ingen säljare som tjänade på detta.

Hej, ser att detta är en väldigt gammal tråd men undrar hur det gick för dig?
Svar på tråden Era erfarenheter av Raspberry ketone och Green coffee kapslar