• annikamaria

    Träffar i Stockholm?

    Hej! Undrar om det finns några så kallade nära föräldrar i Stockholm som är intresserade av att ses? Jag känner inte igen mig i mammagruppen och har svårt att få till några vettiga diskussioner eller få vettiga råd av de flesta jag känner med (eller utan) barn. Har en liten vagn- och nappvägrare som i stort sätt bara sover med bröstet i munnen och jag har svårt att relatera till mina medmammor som själva börjar jobba nu, har varit bortresta från barnet och klagar över att barnet äter någon enstaka gång på natten. Mitt barn är snart 8 månader och jag känner inte alls att jag är "där" ännu och har heller inte lust att "vänja" henne vid massa saker hon uppenbarligen inte vill. Vore kul att knyta lite kontakter med folk som har samma inställning! 

  • Svar på tråden Träffar i Stockholm?
  • W L

    Hej! Har du facebook? Där finns några olika grupper du kan g med i! Sök på "nära föräldraskap" tex. 

  • pmb

    Ja jag! Tycker ofta det är svårt att umgås för väldigt många har så många åsikter om hur man "ska" göra. Var bor du? Jag bor i Älvsjö men flyttar till tullinge i januari. Skicka ett pm om du vill

  • myymlan

    Hur hsr det gått? Min tjej är likadan. Ses gärna om ni vill

  • Sessan03

    Hur ser nästa vecka ut för er? Vi kanske kan planera in en träff?
    Ska vi satsa på att träffas och fika någonstans eller har någon annan ett annat förslag?

Svar på tråden Träffar i Stockholm?