• Anonym (CG)

Förhållande med dominanta kvinnor

Vad är problemet egentligen?

Dessa kvinnor som alltid måste styra i alla beslut och hålla full kontroll i förhållandet.
    Senare när partnern blir nerkörd eller lämnar på grund av uttråkning så är det mannens fel.

Vad fan är det för fel på dessa kvinnor, vad fan är det som gör att dom blev sådana?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 16:05
    Vafan är det för fel på dessa kvinnor, skulle det stå egentligen.

• Svar på tråden Förhållande med dominanta kvinnor
  • Anonym (Sören)

Det är väl samma kvinnor som inte kan dra jämt med en dominant svärmor. De dras till undergivna män som de sedan ska försöka frigöra från dess mammor.

• Anonym (hej)

hej
    jag är kvinna 30 års åldern som är trött på att det är alltid kvinnan i förhållandet som bestämmer

Får höra detta om och om igen
    det får han ta hand om? han ska fixa alla räkningar? så här ska det se ut hemma hos oss utan att mannen har något att säga till om

jobbade innan i en verkstad och bara med män fick höra en del om deras kvinnor, typ fy fan vad fulla tapeter jag satt upp i helgen men blir dem som hon vill blir hon skit sur med mera

Typ jag vill inte till tahiland men säger jag nej så hotar hon med skillsmässa med mera och ungarna blir helt förstörda  

• Anonym (CG)
    Anonym (Sören) skrev 2013-10-08 18:27:01 följande:
    Det är väl samma kvinnor som inte kan dra jämt med en dominant svärmor. De dras till undergivna män som de sedan ska försöka frigöra från dess mammor.
    Håller inte med, mina erfarenheter säger att dom har järnkoll på svärmorn för att kunna hålla dominansen uppe. På hemma plan hunsar dom runt och styr tills mannen blir helt undergiven.

Varför dom väljer undergivna män har jag ingen aning. För mig är det ett mirakel hur dessa män står ut över huvudtaget.
  • Anonym (CG)
    Anonym (hej) skrev 2013-10-08 18:30:05 följande:
    hej
    jag är kvinna 30 års åldern som är trött på att det är alltid kvinnan i förhållandet som bestämmer

Får höra detta om och om igen
    det får han ta hand om? han ska fixa alla räkningar? så här ska det se ut hemma hos oss utan att mannen har något att säga till om

jobbade innan i en verkstad och bara med män fick höra en del om deras kvinnor, typ fy fan vad fulla tapeter jag satt upp i helgen men blir dem som hon vill blir hon skit sur med mera

Typ jag vill inte till tahiland men säger jag nej så hotar hon med skillsmässa med mera och ungarna blir helt förstörda  
    Så här ska det se ut hemma hos oss, då är de väl kvinnan som bestämmer eller hur menar du? Om kvinnan hotar med skilsmässa så är det väl hon som bestämmer eller?
  • Anonym (hej)
    Anonym (CG) skrev 2013-10-08 20:58:11 följande:
    Så här ska det se ut hemma hos oss, då är de väl kvinnan som bestämmer eller hur menar du? Om kvinnan hotar med skilsmässa så är det väl hon som bestämmer eller?
    Men varför ska kvinnan bestämma allt? hur orkar ni män?
    Det menade jag, hur orkar männen med sina kvinnor som bara gnäller, bestämmer tror mannen är en super hjälte som sen sitter och pratar skit om sin kvinna, blir utbränd med mera på jobbet 

Jag har hört detta så mycket om och om igen.

min vän vill bli husfru för hon orkar inte jobba, det ska ju vara i nöd och lust det lovade ju han? sen vill inte han ta alla räkningar med mera och då är han en skit

ja du kvinnor

Nu är jag kvinna men jag skulle aldrig vela leva så, kvinnan bestämmer allt 
Svar på tråden Förhållande med dominanta kvinnor