Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (Bröst)

bröstoperation!

Jag är en tjej på 23år som har fött och ammat 3 barn.
    Skäms så fruktansvärt över mina fula hängbröst, men mest skäms jag ändå över mina enorma vårtgårdar. Jag är 23 men många 30+ har snyggare bröst än mig.
    Jag har bestämt mig för ett bröstlyft och en bröstförstoring då brösten känns som två tomma påsar nu efter 3 barn men min fråga till er är om de automatiskt förminskar vårtgårdarna då eller om det blir ännu en kostnad? Min sambo tycker att jag är larvig och att det är onödiga pengar men jag håller inte med honom. Jag drar mig till och med för att boka tid för konsultion då jag inte ens vill visa en läkare mina fula bröst!

• Svar på tråden bröstoperation!
  • Anonym (chockad!!)

Seriöst!!! Skärp dig!!!!!

Du har ingenting att gnälla över!! Skulle aldrig kunna tro att du ammat 3 barn!

Jag är 30 o har än inga barn men du har fastare o mycke snyggare bröst än jag någonsin haft!

• Anonym (stina)

Seriöst!! Skulle gärna byta med dig!! Jättefina ju!!

• Anonym (tips)

Vid bröstlyft så gör man automatisk en vårtreduktion. Om du är osäker så har plastikakademin i Linköping gratis konsultation.

• Anonym (.)
    Anonym (Bröst) skrev 2013-10-08 22:34:53 följande:
    Jag är en tjej på 23år som har fött och ammat 3 barn. Skäms så fruktansvärt över mina fula hängbröst, men mest skäms jag ändå över mina enorma vårtgårdar. Jag är 23 men många 30+ har snyggare bröst än mig. Jag har bestämt mig för ett bröstlyft och en bröstförstoring då brösten känns som två tomma påsar nu efter 3 barn men min fråga till er är om de automatiskt förminskar vårtgårdarna då eller om det blir ännu en kostnad? Min sambo tycker att jag är larvig och att det är onödiga pengar men jag håller inte med honom. Jag drar mig till och med för att boka tid för konsultion då jag inte ens vill visa en läkare mina fula bröst!
    om du inte ens vill visa upp dina bröst för en läkare varför lägger du då upp värsta bröst bilden här, nej de där köper jag inte du vill bara ha bekräftelse,
  • Anonym (Bröst)
    Anonym (.) skrev 2013-10-09 08:22:14 följande:
    om du inte ens vill visa upp dina bröst för en läkare varför lägger du då upp värsta bröst bilden här, nej de där köper jag inte du vill bara ha bekräftelse,
    Kanske utav den enkla anledningen att jag kan vara anonym här? En läkare ska jag först sitta öga mot öga och prata med och efter det ska jag klä av mig och visa brösten! bekräftelse med dom här tax öronen? nedu hade jag velat ha bekräftelse hade jag lagt upp en bild på min snygga rumpa istället! Tro det eller ej men jag mår enormt dåligt över mina bröst. I era ögon kanske dom ser snygga ut men jag vet ju hur de har sett ut innan barnafödande och amning och det är en enorm förändring.
  • Anonym (Bröst)
    Anonym (tips) skrev 2013-10-08 23:30:51 följande:

Vid bröstlyft så gör man automatisk en vårtreduktion. Om du är osäker så har plastikakademin i Linköping gratis konsultation.

Tack för svar snälla du! Ska genast kolla upp!
  • accept

Jag har gjort mina efter ett barn, nu väntas tvillingar så lär bli en op till efter dom..mina vårtgårdar gjorde dom inte mindre, blev kanonbra ändå. Jan på plastikinstitutet i Malmö, han är bäst!

Julia April 2011, Tvillingar Februari 2014
  • accept

Plastikinstitutet tog 500 kr för konsultation tror jag, eller om det var 200. Minns inte riktigt.

Julia April 2011, Tvillingar Februari 2014
  • Zoja

Jag tycker inte att du borde göra en operation, de är ju knappt hängiga! Iallafall inte på bilden, men det ser ut som att du håller upp armarna, kanske det spelar in lite?

Google på hängbröst och var glad över hur dina ser ut!

• FruZäll

Jag hade hängbröst innan operation och dom såg inte ut så där mina var riktiga hängbröst men sjukt nöjd med resultatet

Svar på tråden bröstoperation!