• Mammaboosten

    Tävla och vinn styling + biljetter till Mammaboosten The Show!



    Gör så här:
    Lägg upp foto på din outfit och skriv varför du ska vinna!

    Vi tävlar ut tre vinnare i Malmö, Göteborg och Stockholm som alla får ta med sig en kompis!


    Lycka till :)


    Tävlingen pågår till och med:


    Göteborg: 14 oktober 
    Stockholm: 17 oktober
    Malmö: 20 november 


    Ps. Läs mer om showen här!


    Turnéplan (stylingen äger rum några timmar innan showen):
    16 oktober Göteborg, Konserthuset
    21 oktober Stockholm, Cirkus
    27 november Malmö, Slagthuset


    Ev vinstskatt betalas av vinnaren


    Mammaboosten i samarbete med Lindex.

    Läs mer om tävlingen här


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-16 20:02
    Hej!

    Vinnarna i Göteborg är nu utsedda :) Ni hittar dem här: www.familjeliv.se/Mammaboosten/Lindex/1.2420220

    Tävlingen fortsätter i Malmö och Stockholm, lycka till!

    kram från Mammaboosten

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-23 17:14
    Hej!

    Vinnarna i Boost by Lindex Stockholm hittar ni här: www.familjeliv.se/Mammaboosten/Lindex/1.2433426

    Och här berättar de om kvällen: www.familjeliv.se/Mammaboosten/Lindex/1.2447099

    Stort lycka till ni som tävlar i Malmö!
  • Svar på tråden Tävla och vinn styling + biljetter till Mammaboosten The Show!
  • Sweetie

    Jag känner att jag behöver bli boostad! Jag har gått ner en hel vuxen person och känner att jag behöver nya tips och knep för att finna min "nya" stil.... Går man hemma och är långtidssjukskriven så blir det inte att man unna sig själv nya kläder då man lägger det på barnen istället, utan  man går i samma byxor som man kombinerar med ett gäng olika tunikor mm. Vill kunna få fram mina kurvor och sluta gömma mig som jag tidigare gjort.




    Jag hade blivit såååååå glad att få vinna och framförallt att få gå på lite galej och få känna sig som "Belle of the ball". 
    (¯`°?.¸ ღ ♥ Min familj är min rikedom ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Yarrow

    Hoppas man kan var amed och tävla hela dagen idag också!
    Jag skulle vilja (behöva vinna) av några orsaker. Jag har sen förra året gått ner 42 kg, har dessutom 9 av desa månader varit gravid så har inte riktigt hängt med och förstått att jag inte längre är gravt överviktig.
    Att ha en liten bebis att ta hand om har inneburit att jag inte har hunnit komma ut i butikerna för att prova kläder och mina försök att beställa från nätet har bara slutat med att jag fått skicka tillbaka nästan alla kläder för att jag fortfarande beställer förstora kläder.
    Har gått ner från storlek 50/52 till 44 och insåg inte detta förren jag fick prova en jacka från en kompis. Blev så fantastisk glad att den passade så hon gick och köpte en till mig, så detta är mitt favoritplagg:




    Att gå på mamma.boosten showen skulle också behövas. Min man är underbar på alla sätt och vis men han både pluggar och jobbar och har ännu inte efter 5 månader förstått hur mycket energi det tar att ta hand om en liten bebis.
    Han skulle behöva vara hemma en hel dag själv med vår son medan jag skämmer bort mig själv med lite shopping och show (och kanske en ny frisyr men den får maken betala, det är jag värd ;)

  • Mammaboosten
    Sweetie skrev 2013-10-13 12:16:43 följande:
    Jag känner att jag behöver bli boostad! Jag har gått ner en hel vuxen person och känner att jag behöver nya tips och knep för att finna min "nya" stil.... Går man hemma och är långtidssjukskriven så blir det inte att man unna sig själv nya kläder då man lägger det på barnen istället, utan  man går i samma byxor som man kombinerar med ett gäng olika tunikor mm. Vill kunna få fram mina kurvor och sluta gömma mig som jag tidigare gjort.

     


     


    Jag hade blivit såååååå glad att få vinna och framförallt att få gå på lite galej och få känna sig som "Belle of the ball". 
    Hej!
    Vilken stad tävlar du i? Göteborg, Stockholm eller Malmö?
    Kram från Mammaboosten 
  • Mammaboosten
    Yarrow skrev 2013-10-14 07:23:54 följande:
    Hoppas man kan var amed och tävla hela dagen idag också!
    Jag skulle vilja (behöva vinna) av några orsaker. Jag har sen förra året gått ner 42 kg, har dessutom 9 av desa månader varit gravid så har inte riktigt hängt med och förstått att jag inte längre är gravt överviktig.
    Att ha en liten bebis att ta hand om har inneburit att jag inte har hunnit komma ut i butikerna för att prova kläder och mina försök att beställa från nätet har bara slutat med att jag fått skicka tillbaka nästan alla kläder för att jag fortfarande beställer förstora kläder.
    Har gått ner från storlek 50/52 till 44 och insåg inte detta förren jag fick prova en jacka från en kompis. Blev så fantastisk glad att den passade så hon gick och köpte en till mig, så detta är mitt favoritplagg:

    Att gå på mamma.boosten showen skulle också behövas. Min man är underbar på alla sätt och vis men han både pluggar och jobbar och har ännu inte efter 5 månader förstått hur mycket energi det tar att ta hand om en liten bebis.
    Han skulle behöva vara hemma en hel dag själv med vår son medan jag skämmer bort mig själv med lite shopping och show (och kanske en ny frisyr men den får maken betala, det är jag värd ;)


    Hej!
    Vilken stad tävlar du i? Göteborg, Stockholm eller Malmö?
    Kram från Mammaboosten 
  • Jessica 109


    Hej alla goa mammor! Har nu pga sjukdom varit hemma i exakt ett år och två månader och tycker det hade varit riktigt mysigt att komma "utanför väggarna" och samtidigt byta hemma-stassen mot något snyggt :)  Göteborg är den show-ort jag önskar vara med och tävla till! 
    Tack för att ni finns och må gott Glad 
  • Sweetie
    Mammaboosten skrev 2013-10-14 14:04:57 följande:
    Hej!
    Vilken stad tävlar du i? Göteborg, Stockholm eller Malmö?
    Kram från Mammaboosten 
    Göteborg! Skrattande
    (¯`°?.¸ ღ ♥ Min familj är min rikedom ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Yarrow
    Mammaboosten skrev 2013-10-14 14:05:09 följande:
    Hej!
    Vilken stad tävlar du i? Göteborg, Stockholm eller Malmö?
    Kram från Mammaboosten 
    Jag tävlar i Göteborg! :)

  • Juspuss



    Japp, mitt innanlår tittar ut Obestämd Där sprack gravidbyxorna som var ett av två par benkläder som är de enda jag kan ha såhär efter graviditeten. Lustigt, alla mina vanliga kläder verkar ha krympt i tvätten Flört I övrigt har jag ju den vanliga mammastassen: T-shirt, träningsjacka och raggsockar. Det måste bli ändring på detta nu när jag ska ut i arbetslivet! Mammaledigheten har gjort att inspirationen, kassan, trendkänsligheten och det kroppsliga självförtroendet har sinat rejält. Jag är behöver en ordentlig boost! Längtan utanför hemmet väggar är stor då jag varit mammaledig länge och sjukskriven i stort sett hela graviditeten eftersom jag drogs med grymt illamående samt en elak foglossning som gjorde att jag var tvungen att gå på kryckor. Om jag vann skulle jag dansa hela vägen till konserthuset i Göteborg på Onsdag! Styling, kläder, show och skratt är precis vad jag behöver! Hoppas vi ses! Kramar!

  • tinaaaaaa

    Byta stil? Ja tack! Skulle verkligen behöva lite sol i allt grått nu. 
    detta är ju min chans  
    Malmö



     
Svar på tråden Tävla och vinn styling + biljetter till Mammaboosten The Show!