• Sötnos

BIM-listan för oss som har det svårare än andra...

Tänkte det kunde vara skönt med en tråd för oss som tycks behöva lite hjälp på traven att få plus.. Jag har själv fått veta att jag har låg progesteron vilket ger dålig/ingen ägglossning. Jag testar nu progesterall och kommer vid nästa mens använda pergotime, enkeldos..

Kul om många fler vill hänga med och komma med tips på olika kurer men också stötta varandra under olika behandlingar...

Jag lägger tråden i känsliga rummet om någon föredrar att vara anonym....

BIM-listan Oktober Baby
    Sötnos, 30 år, 1:a barnet, ProgesterAll, 27 oktober

• Svar på tråden BIM-listan för oss som har det svårare än andra...
  • MiaIa 90

Hej hoppar gärna in här. 
    Har PCO som gör att jag kanske inte alltid har äl.
    Har försökt få barn över två år nu men inget har hänt.
    Har BIM på måndag 14/10. 

• Sötnos

Hej Miala! Välkommen :) får ni någon hjälp?

• MammaMia74

Hej jag hoppar gärna in här. Jag är 39 år vi är inne på försök 25 med 3:an. Jag har BIM den 27/10

Mamma till två underbara tjejer
  • MiaIa 90
    Sötnos skrev 2013-10-09 20:24:34 följande:
    Hej Miala! Välkommen :) får ni någon hjälp?
    Tack. Nrj får tyvärr ingen hjälp en.
    Har gjort en GBP operation efter jag fick veta att jag hade PCO och gått ner 43kg och hoppas på att äl och så ska vara i gång nu:). 
  • Sötnos

Lägger till er i listan :)  Hur går det för dig Miala? Har mensen dykt upp? Själv hoppades jag att jag skulle få en ÄL denna månad, även fast jag vet att jag inte har någon.. nu är det bara vänta till den 27e och börja med pergotime och hoppas på det bästa :)

MammaMia, har ni gjort någon utredning?

BIM-listan
    Oktober Baby
    Miala90, 1: barnet, PCO, 14 oktober
    Sötnos, 30 år, 1:a barnet, Ingen ÄL, 27 oktober
    MammaMia74, 39 år, 3:e barnet, Försök #25,  27 oktober

• MiaIa 90
    BIM-listan Oktober Baby

MiaIa90,1:barnet, PCO, Försök ca 27de,BIM 12November.
  • MammaMia74

Nej det har vi inte. Tänkte höra av mig till våren. Om jag inte har lyckats innan.

Sötnos skrev 2013-10-17 18:40:39 följande:
    Lägger till er i listan :)  Hur går det för dig Miala? Har mensen dykt upp? Själv hoppades jag att jag skulle få en ÄL denna månad, även fast jag vet att jag inte har någon.. nu är det bara vänta till den 27e och börja med pergotime och hoppas på det bästa :) MammaMia, har ni gjort någon utredning? BIM-listan Oktober Miala90, 1: barnet, PCO, 14 oktober Sötnos, 30 år, 1:a barnet, Ingen ÄL, 27 oktober MammaMia74, 39 år, 3:e barnet, Försök #25,  27 oktober

• miyei

Hejsan ! Får jag hoppa in här? Är 23 år. Blev gravid för lite mer än ett år sen, men slutade tyvärr med MA. Sen dess har min menscykel blivit runt 55 dagar lång, och jag har inte blivit gravid igen. Inväntar en kallelse till gyn där jag hoppas dom ska kunna se om något är fel..

Mensen dök upp idag, så nästa bim är ungefär 11/12.

• MammaMia74

Välkommen hit. Jag beklagar dit MA. Du ska få se att ditt efterlängtade plus kommer snart.

miyei skrev 2013-10-18 14:24:24 följande:
    Hejsan ! Får jag hoppa in här? Är 23 år. Blev gravid för lite mer än ett år sen, men slutade tyvärr med MA. Sen dess har min menscykel blivit runt 55 dagar lång, och jag har inte blivit gravid igen. Inväntar en kallelse till gyn där jag hoppas dom ska kunna se om något är fel.. Mensen dök upp idag, så nästa bim är ungefär 11/12.

• Sötnos

Välkommen miyei! Beklagar ditt MA :(

Jag känner mig jätteuppgiven själv... såån lång väntan tills nästa mens och början med pergo..varje dag känns som en evighet... har testat med stickor igen denna månad men ingen glad gubbe.. det visste jag ju men hoppades ändå!!

BIM-listanBaby

MiaIa90,1:barnet, PCO, Försök ca #27, 12 november.
    Miyei, 23 år, 1:a barnet efter MA, 11 december

Svar på tråden BIM-listan för oss som har det svårare än andra...