• Anonym (Strumpan)

billiga strumpor!

Fan detta jävla strumpproblem. Tycker alltid att jag saknar strumpor även fast jag köper nya. Tänkte jag skulle köpa en hel drös så att jag slipper leta.

Så vart köper man jävligt billiga strumpor till okej kvalitet? Brukar köpa hm men de är varken särskilt billiga eller bra.

Måste vara någon som vet!

• Svar på tråden billiga strumpor!
  • Anonym
    MeNoLike skrev 2013-10-10 09:04:10 följande:

Jag tycker dollars strumpor är bra, 10 kr st

Nice! Vart finns dessa butiker? Heter butiken dollar?
  • Erizajo

Dollar store heter dom finns i många svenska städer. Jag passar på att köpa på marknader de brukar ha 14 par för 100 kr :)

• Anonym
    Erizajo skrev 2013-10-10 11:23:44 följande:

Dollar store heter dom finns i många svenska städer. Jag passar på att köpa på marknader de brukar ha 14 par för 100 kr :)

Ah bor i Stockholm och det verkar inte finnas här.

Nåt annat tips?
  • Fia 28

Jjag tycker kapp-ahls är ganska bra. De brukar sälja buntar med 5 eller 7 par rätt billigt.

• Anonym (GeKås)

Gekås har bra strumpor till bra pris.

Dollarstore finns i närheten av Stockholm. Ta en dagstur och shoppa. Du kommer göra massor av fynd. 

• Jesper f

Närheten? Dollarstore måste vara i vart fall minst 25 mil iväg. Blir dyra strumpor det...
    Outletts brukar vara bra. Kläd Ettan är en Outlett som finns fn i Hallunda och Tumba. Dom stänger om några veckor, men dom har utförsäljning just nu. Där hittar du strumpor till billigt pris av OK kvallitet.

• Anonym (GeKås)

Finns i Västerås. Har man mer basvaror man behöver så lönar det sig säkert att¨åka dit.

• Anonym
    Anonym (GeKås) skrev 2013-10-10 16:42:45 följande:

Finns i Västerås. Har man mer basvaror man behöver så lönar det sig säkert att¨åka dit.

Haha känns sjukt oekonomiskt att åka till Ullared eller Västerås för att köpa strumpor. Då är det nog bättre att hålla sig till hm trots allt.

Men tack för tipset iaf. Får ta och komma ihåg det till den dagen jag åker förbi Västerås eller så.
  • Anonym (das)
    Anonym skrev 2013-10-10 11:25:35 följande:
    Ah bor i Stockholm och det verkar inte finnas här.

Nåt annat tips?
    stadium outlet har billiga strumpor.. 5 pack för 40 kr brukar dom ha
  • Grappa

Kolla på ebay. Då får du dem hem, och kan välja säljare med högt betyg.

• Anonym (Annah)

Netto hade för någon vecka sen 10 pack strumpor för 59:-:) Förvånansvärt bra kvalité.

• Heranell

Kolla om nån i din bekantskapskrets säljer Newbody (ofta skolklasser, föreningar etc). Jättebra kvalitet, bra priser. Jag köpte 14 par svarta strumpor för fyra-fem år sen, i våras köpte jag nya (likadana) och slängde de gamla. Först efter 4,5 år började dom gamla gå sönder...  de jag köper kostar 150 kronor för 7 par.

• Anonym
    Anonym (Annah) skrev 2013-10-10 22:05:58 följande:

Netto hade för någon vecka sen 10 pack strumpor för 59:-:) Förvånansvärt bra kvalité.

Låter asbra ju. Får googla på vart netto finns. Har för mig att det finns på Kungsholmen. Tack för tips!
  • Anonym (störande)

Nåt som stör mig är att sockorna på damavdelningen är mycket tunnare än på herravdelningen. Tårna lyser igenom direkt och man fattar att det kommer att gå hål snart. Får nog börja shoppa på herr.

• kaffeamanda
    Heranell skrev 2013-10-10 22:10:11 följande:
    Kolla om nån i din bekantskapskrets säljer Newbody (ofta skolklasser, föreningar etc). Jättebra kvalitet, bra priser. Jag köpte 14 par svarta strumpor för fyra-fem år sen, i våras köpte jag nya (likadana) och slängde de gamla. Först efter 4,5 år började dom gamla gå sönder...  de jag köper kostar 150 kronor för 7 par.
Svar på tråden billiga strumpor!