• iknasi

Foglossning ?

Hej
    Väntar mitt första barn så undrar lite om det är ev foglossning som jag kan ha fått precis. Är molande/stickande värk precis i svanskotan. Har googlat men då står det ju även insidan lår osv. Så ni som har eller har haft foglossning är detta något som ni kan relatera till? Känns typ som träsmak fast bara i svanskotan. :S går in i vecka 20 på måndag:)

Tack på förhand:)

• Svar på tråden Foglossning ?
  • Masken84

Kan mycket väl vara foglossning. Jag hade ont i ljumskarna och i ischas nerven och i lendryggen. Usch hade tom ont efter förlossningen.

• iknasi
    Masken84 skrev 2013-10-10 18:50:42 följande:
    Kan mycket väl vara foglossning. Jag hade ont i ljumskarna och i ischas nerven och i lendryggen. Usch hade tom ont efter förlossningen.

Nej men fy , stackare :/ därför ja blir lite osäker om det verkligen är foglossning då jag bara har ont just där och ingen annanstans. Många har ju beskrivit foglossning precis som du. Men jag har heller inte fått något slag heller på D området. Wierd :S
  • maimes

Jag känner nästan enbart av min foglossning i närheten av svanskotan. Under vissa rörelser, t.ex som när jag går ur en bil, så känner jag dock på fler ställen.

Är i vecka 24 

• iknasi
    maimes skrev 2013-10-11 23:16:12 följande:
    Jag känner nästan enbart av min foglossning i närheten av svanskotan. Under vissa rörelser, t.ex som när jag går ur en bil, så känner jag dock på fler ställen.

Är i vecka 24 

Okej , får man fråga när din foglossning satte igång för dig?
  • maimes

Jag kommer inte ihåg exakt, men jag tror att det började i vecka 18.
    Jag var rädd att jag knappt skulle kunna gå vid det här laget i och med att det accelererade så snabbt i början, men tack och lov så avstannade det ganska snabbt och har nu hållt sig på en jämn nivå. Enda gångerna jag verkligen får ont är om jag stått upp nästan en hel dag eller har överansträngt mig. 

Svar på tråden Foglossning ?