• CarpeNoctem

vad köper ni till eran man/sambo i julklapp?

Tidigt ute kanske? Men nu sitter jag här ännu ett år och blir tokig på att det är så himla svårt att komma på något till min man.
    Aldrig hör man honom säga att han vill ha något..Inga direkta intressen har han heller. Whisky och cigarrer i all ära men tyvärr inget för honom Har haft funderingar på ett armband/hänge till halsband med barnens namn inristat, men samtidigt känns det lite mer..kvinnligt? Ja jag vet inte..haha.

Så, vad köper ni? Kanske får jag lite idéer.

• Svar på tråden vad köper ni till eran man/sambo i julklapp?
  • JanaN

En massage. Eller något annat i den stilen. Ett presentkort på en (barnfri) middag ute. Vad som helst som inte är en pryl som kommer att ta upp en massa plats/inte användas.

• Grimagen

Kille här, om han inte har några intressen så kanske köp något för hela familjen till honom, som en dag tillsammans på något som alla kanske tycker om, där ni får spendera tid tillsammans, eller om det bara skall vara för dig och honom så köp en natt på ett hotell, fixa barnvakt och ta hand om honom, måste inte vara en pryl, prylar har man för mycket av iaf.

Sen finns det vinprövning och en massa sådant som ni bägge kan gå på. 

• Fröken OK

Jag har samma problem år efter år, haha... Men du är inne på rätt spår. Jag köpte ett halssmycke (en typ fyrkantig hängande grej med våra namn på de fyra sidorna), han blev superglad! Tyvärr minns jag inte vad sidan hette... Nu väntar vi dock tillökning, så nu är jag tillbaka på ruta ett ;)

Vecka 14
  • Fröken OK

Åh, massage eller en heldag med familjen åker genast upp på makens lista :)

Vecka 14
  • CarpeNoctem

Jamen en dag med familjen låter ju kanon då han jobbar väldigt mycket..Att jag inte tänkt på det det ska jag absolut lägga på minnet.

Att det ska vara så svårt med dessa karlar :)

• TeresB

Min man får en helg på hotell, med mig och knodden. Hade vår lille varit större hade jag ordnat barnvakt. Vi ska äta god frukost och bara mysa runt i en annan stad.

• Prefix87

i år köper jag nog en finare kofta/tjock tröja, och kankse något tv spel, eftersom det är vad han önskat sig.

Vad har du för budget? Tidigare år har jag köpt:
    * en multifjärrkontroll eftersom han har så himla många fjärrk. till förstärkare box tv och allt vad det nu är ;)
    * ett läderarmband
    * knivställ från bluebox, som han tittat länge på
    * en armbands klocka
    * kläder... ;)

Ett annat tips, med tanke på alla hotell-tipsen kan ju vara någon sort av biljetter.. som är lite billigare än en weekend. kanske bio biljetter, hockey/fotbolls biljetter eller vad som annars finns i närheten av där ni bor :)

• Monchichier

I år har jag kommit på den perfekta julklappen.
    Kommer inte köpa något alls till honom egentligen.
    Tänkte köpa ett kuvertset

• Madam

funderar på presentkort på en bokhandel i stan och kanske något mer. han fyller 40 en månad innan så det blir lite billigare julkappar iår :) något från lillbönan i magen också kanske :)

Svar på tråden vad köper ni till eran man/sambo i julklapp?