• Veronica Mathilda

Bara jag som gillar Panda Da Panda?

Det känns som om man är ensammast i världen med att tycka om deras musik. Ändå verkar han/dem hyfsat populära med framgångar på P3:s diggilistan och nya låtar på Spotify m.m. Någon i världen som gillar samma trots allt? Finns det folk som gillar liknande musik/udda? T.ex. Doktor Kosmos?

• Svar på tråden Bara jag som gillar Panda Da Panda?
  • Aspie

Jag ÄLSKAR Panda Da Panda!
    Har ingen aning hur han ligger till i radion, men jag har koll på honom genom exempelvis youtube och hans facebook-sida istället. Hans musik får mig att vilja dansa av glädje och gråta på samma gång, så himla fin. Drömmer Tycker särskilt om hans lite nyare låt  
    ">Spegelen
    , kanske mest för att jag kan relatera till den. Men hans lite "gladare" låtar tycker jag absolut om dem med!

• Veronica Mathilda
    Aspie skrev 2013-10-15 12:02:24 följande:
    Jag ÄLSKAR Panda Da Panda! Har ingen aning hur han ligger till i radion, men jag har koll på honom genom exempelvis youtube och hans facebook-sida istället. Hans musik får mig att vilja dansa av glädje och gråta på samma gång, så himla fin.  Tycker särskilt om hans lite nyare låt  Spegelen, kanske mest för att jag kan relatera till den. Men hans lite "gladare" låtar tycker jag absolut om dem med!

Vad roligt att höra att man inte är ensam! Ja spegeln är sjukt bra! Har du Spotify? Isf kan du lyssna in hans ännu nyare låtar som han lagt till, till ett gemensamt album :) dem riktigt färska låtarna är också mycket bra som t.ex "Alarma"
  • Fia 28

Aldrig hört talas om Panda da Panda, så kan inte uttala mej.

Svar på tråden Bara jag som gillar Panda Da Panda?