TS - egentligen är jag emot företeelsen postorderbrudar. Men jag kan också förstå hur desperat man kan bli av ofrivillig ensamhet, och även att dessa kvinnor trots allt är vuxna och väljer det själva.
Dock tror jag att du ska vända dig mot Thailand och övriga asiatiska länder i stället, för jag har hört mycket negativt om de ryska (och från övriga f.d. Sovjetstater i Östeuropa). De asiatiska kvinnorna brukar vara mer nöjda, medan de ryska är mer full-i-fan och ute efter att utnyttja alla möjligheter här i Väst. Jag vet flera som har lämnat sina män så fort de två åren gått, som krävs för att de ska få stanna och få eget PUT (alltså utan att längre leva med mannen). Sedan har de utnyttjat vårat studiemedelssystem, skaffat sig utbildning, gjort karriär... Feminister kanske applåderar detta beteende, men hur-eller-hur så har mannen som tog hit dem blivit fruktansvärt lurad och utnyttjad.
Oavsett vilket land du hämtar din kvinna ifrån, så måste du försäkra dig om att hon inte har några horungar sedan förr. För det är VÄLDIGT vanligt att dessa kvinnor har det, och att de inte berättar det förrän de fått mannen fast. Sedan får han försörja de ungarna också, och ha dem i sitt hem, och det svenska samhället får betala för deras dagis, skola, utbildning, hälso- och sjukvård, tandvård...