Anonym (4) skrev 2013-10-11 10:22:25 följande:
Neelah Då kommer du att dö!
Jag skiter i om jag dör, vill bli smalast i hela världen!
Jag har varit precis som du TS, jag ville bli jättesmal och jag höll på att dö. Men innan det så hände en massa andra saker som jag inte hade räknat med:
Jag blev hårig över hela kroppen (kroppens sätt att hålla värmen när allt underhudsfett försvinner)
Tänderna flyttade sig och blev sneda och fula (p.g.a. att skelettet blev svagare och liksom inte kunde hålla dem på plats)
Jag kunde inte gå upprätt (eftersom kroppen "åt upp" musklerna i ryggen när den inte fick nån annan näring)
Jag fick skavsår på höfterna (eftersom huden skavdes mellan byxorna och skelettet och alla de där snygga kläderna som jag hade tänkt ha när jag var smal var bara att glömma eftersom de skadade mig)
Jag fick blå läppar, blå fingrar och tår och svarta ringar runt ögonen som syntes jätteväl hur mycket jag än sminkade mig (eftersom hjärtat inte orkade pumpa som det skulle när jag inte åt)
Jag fick en bulle på magen (eftersom jag inte hade kvar musklerna som höll magen platt)
Dessutom var jag precis som du trött, svag, yr och hade stickningar i bröstet.
Och värst av allt - när jag blev vuxen och villa ha barn så gick inte det eftersom jag hade förstört min kropp så.
Du behöver inte gå ner i vikt för 43 kg är alldeles normalt för din längd. Det du behöver är hjälp så att du får må bra. De där idioterna som säger att du är tjock vet inte vad de pratar om, för det är en fysisk omöjlighet med din längd och vikt. Jag lovar dig att om du börjar äta igen så kommer yrseln, tröttheten och stickningarna i bröstet att försvinna.