• aftereight

Norrköping BF mars 2014

Hej!

Tänkte kolla om det finns fler som bor i Norrköping som ska få en bebis i mars 2014? Glad 

Själv väntar jag mitt andra barn med BF 26 mars 2014.

Har en son som är 8 månader gammal.

• Svar på tråden Norrköping BF mars 2014
  • Mariall

Hej ! Tack så mycket, gick in i v 20 igår ;) du då? Jag mår helt ok, lite upp o ner med humöret och märker att jag inte är så stresstålig som tidigare :) illamåendet har försvunnit för flera veckor sedan iaf så det e ju skönt. Hur mår du? Mvh

• aftereight
    Mariall skrev 2013-11-23 17:21:06 följande:
    Hej ! Tack så mycket, gick in i v 20 igår ;) du då? Jag mår helt ok, lite upp o ner med humöret och märker att jag inte är så stresstålig som tidigare :) illamåendet har försvunnit för flera veckor sedan iaf så det e ju skönt. Hur mår du? Mvh
    Ok:) Det låter bra. Har du barn eller är det här första?

Jag är i vecka 23 nu. Jag mår bra! Tycker tiden går så fort nu jämfört med första. Snart kommer man bli stor och tung igen och inte orka så mycket, så man får passa på att njuta av den här tiden! 
  • Kasia 81

Hej tjejer!

Tillsammans med andra tjejer från Norrköping som är gravida och kommer att få barn snart eller under våren 2014 har vi skapat en FB grupp, där vi kan ordnar träffar och snacka barn, etc -:)
    Jag är själv med barn och har BF beräknad till 4 feb.

Klicka in på om ni vill vara med och träffa andra mammor i Norrköping: www.facebook.com/groups/592289070847730/

Hoppas att vi ses där.

Med vänlig hälsning, Kasia

• aftereight
    Kasia 81 skrev 2014-01-23 13:45:11 följande:

Hej tjejer!

Tillsammans med andra tjejer från Norrköping som är gravida och kommer att få barn snart eller under våren 2014 har vi skapat en FB grupp, där vi kan ordnar träffar och snacka barn, etc -:)
    Jag är själv med barn och har BF beräknad till 4 feb.

Klicka in på om ni vill vara med och träffa andra mammor i Norrköping: www.facebook.com/groups/592289070847730/

Hoppas att vi ses där.

Med vänlig hälsning, Kasia

Trevligt! :)
  • aftereight
    LindaCarlsson94 skrev 2014-03-07 11:09:44 följande:
    Bor i svärtinge och har bf 24 mars :)

Välkommen! Vår dotter föddes i lördags, 2,5 vecka före BF.
  • LindaCarlsson94

Oh vad kul grattis :)

jag hoppas att h*n vill komma nu. Längtar så himla mycket så kan ju inte tänka på annat hehe

• aftereight
    LindaCarlsson94 skrev 2014-03-19 18:05:11 följande:
    Oh vad kul grattis :)

jag hoppas att h*n vill komma nu. Längtar så himla mycket så kan ju inte tänka på annat hehe

Förstår dig! Men inte alls långt kvar nu. Några känningar?
  • LindaCarlsson94

26 mars kom våran lilla tjej Nicole :) hon vägde 2645 och var 47 cm

Vi fick stanna 5 dagar på barnakuten för att hon blev gul och behövde sola och dem ville se att hon gick upp i vikt.

:)

Svar på tråden Norrköping BF mars 2014