Norrköping BF mars 2014
Hej!
Tänkte kolla om det finns fler som bor i Norrköping som ska få en bebis i mars 2014?
Själv väntar jag mitt andra barn med BF 26 mars 2014.
Har en son som är 8 månader gammal.
Hej!
Tänkte kolla om det finns fler som bor i Norrköping som ska få en bebis i mars 2014?
Själv väntar jag mitt andra barn med BF 26 mars 2014.
Har en son som är 8 månader gammal.
Hej. Inte i mars , men i april :)
Välkommen! Hur mår du? Vilken vecka är du i nu?
Hej ! Tack så mycket, gick in i v 20 igår ;) du då? Jag mår helt ok, lite upp o ner med humöret och märker att jag inte är så stresstålig som tidigare :) illamåendet har försvunnit för flera veckor sedan iaf så det e ju skönt. Hur mår du? Mvh
Hej tjejer!
Tillsammans med andra tjejer från Norrköping som är gravida och kommer att få barn snart eller under våren 2014 har vi skapat en FB grupp, där vi kan ordnar träffar och snacka barn, etc -:)
Jag är själv med barn och har BF beräknad till 4 feb.
Klicka in på om ni vill vara med och träffa andra mammor i Norrköping: www.facebook.com/groups/592289070847730/
Hoppas att vi ses där.
Med vänlig hälsning, Kasia
Hej tjejer!
Tillsammans med andra tjejer från Norrköping som är gravida och kommer att få barn snart eller under våren 2014 har vi skapat en FB grupp, där vi kan ordnar träffar och snacka barn, etc -:)
Jag är själv med barn och har BF beräknad till 4 feb.
Klicka in på om ni vill vara med och träffa andra mammor i Norrköping: www.facebook.com/groups/592289070847730/
Hoppas att vi ses där.
Med vänlig hälsning, Kasia
Bor i svärtinge och har bf 24 mars :)
Oh vad kul grattis :)
jag hoppas att h*n vill komma nu. Längtar så himla mycket så kan ju inte tänka på annat hehe
26 mars kom våran lilla tjej Nicole :) hon vägde 2645 och var 47 cm
Vi fick stanna 5 dagar på barnakuten för att hon blev gul och behövde sola och dem ville se att hon gick upp i vikt.
:)