• Aniiee

    Dagens 10 viktigaste frågor!

    Här är dagens 10 viktigaste frågor. Svara så crazy eller seriöst du vill Solig

     Kan du tänka dig att ha sex med en av samma/motsatta kön? (Beroende på dina nuvarande preferenser.)

    Hur många skorpioner äter du på ett år?

    Hur många länder har du semestrat i?`

    Vart skulle du resa om du vann en resa till varje kontinent? Vad för slags resor skulle det vara? (Parresa, kompisresa, familjeresa...)

    Vad skulle din sista måltid bestå av?

    Vilket "allmänmänskligt" problem skulle du lösa om du kunde (leka gud, nu).

    Skulle du vara intresserad av att äga en asimo?

    Skulle du kunna tänka dig att bosätta dig i en "Green City"?

    Har du investerat i något välgörenhets/miljöprojekt någon gång? (alltså inte skänkt en hundring till rädda barnen...)

    Vilken sjukdom skulle du utrota om du kunde? 


    Yaoi is the opiate of the fangirls
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-11 20:17
    Nu har jag ätit klart och fått ett par svar så jag tänkte jag skulle räta ut ett par frågetecken.

    Fråga 4 (vinna resa): Du ska alltså välja ett resmål på vardera kontinent/världsdel. Kontinenterna är följande: Europa (inkl Ryssland och Turkiet) Asien (Sträcker sig från Israel till Japan (eventuellt några småöar som jag inte har koll på), Afrika, Oceanien (Australien, Nya Zealand och ett större antal småöar), Nordamerika, Sydamerika och Antarktis.

    Fråga 7: Asimo är en liten robot, ca 130 cm hög. Det är en androidprototyp som kan gå, känna igen ansikten, föremål och sin omgivning. Asimo kan interagera till viss del med människor och påstås vara ungefär lika smart som en treåring.

    Fråga 8: En "Green City" är en stad som gör allt som bara går för att minska på miljöbelstningen. Till exempel så odlas vissa grönsaker på affärernas egna tak, det finns miljöbilar att låna om man inte har en egen bil, zero-emisson-hus med mera, med mera.
  • Svar på tråden Dagens 10 viktigaste frågor!
  • Jacqueline

    Kan du tänka dig att ha sex med en av samma/motsatta kön? (Beroende på dina nuvarande preferenser.)

    *Ja både samma och motsatta

    Hur många skorpioner äter du på ett år?

    *troligtvis inga

    Hur många länder har du semestrat i?`

    *några ,alla inom Europa

    Vart skulle du resa om du vann en resa till varje kontinent? Vad för slags resor skulle det vara? (Parresa, kompisresa, familjeresa...)

    *familjeresa till Disney world :D

    Vad skulle din sista måltid bestå av?

    *Kött kött och mer kött

    Vilket "allmänmänskligt" problem skulle du lösa om du kunde (leka gud, nu).

    *skulle göra någon mer planer beboelig så vi fick mer utrymme :P

    Skulle du vara intresserad av att äga en

    asimo?

    *En vaddå?

    Skulle du kunna tänka dig att bosätta dig i en "Green City"?

    *Troligtvis inte

    Har du investerat i något välgörenhets/miljöprojekt någon gång? (alltså inte skänkt en hundring till rädda barnen...)

    *nej ,men skänker alltid pengar till Cancerfonden och ger mat till hemlösa någon fång per år

    Vilken sjukdom skulle du utrota om du kunde?

    *cancer

  • MrsPenn
    Aniiee skrev 2013-10-11 19:24:23 följande:
    Här är dagens 10 viktigaste frågor. Svara så crazy eller seriöst du vill Solig

     1 Kan du tänka dig att ha sex med en av samma/motsatta kön? (Beroende på dina nuvarande preferenser.)

    2 Hur många skorpioner äter du på ett år?

    3 Hur många länder har du semestrat i?`

    4 Vart skulle du resa om du vann en resa till varje kontinent? Vad för slags resor skulle det vara? (Parresa, kompisresa, familjeresa...)

    5 Vad skulle din sista måltid bestå av?

    6 Vilket "allmänmänskligt" problem skulle du lösa om du kunde (leka gud, nu).

    7 Skulle du vara intresserad av att äga en asimo?

    8 Skulle du kunna tänka dig att bosätta dig i en "Green City"?

    9 Har du investerat i något välgörenhets/miljöprojekt någon gång? (alltså inte skänkt en hundring till rädda barnen...)

    10 Vilken sjukdom skulle du utrota om du kunde? 
    1 I fantasin kan jag det. IRL - nä. I don't think.

    2 Va? Inga!

    3 10st nåt sånt. Räknas dagstrippar?

    4 jobbig fråga! En resa till VARJE kontinent? Ok, Asien = Tokyo, inget annat land intresserar mig i Asien.
    Afrika = Kairo och Tanger och Kapstaden ungefär, resten, vad är det? Arabvärlden = Istanbul, övrigt = helt ointresserad, Amerika = Nånstans i Västindien, sol och badsemester. Gärna en tripp till New York också. Australien = ROAD TRIP! Vill se mycket! Nya Zeeland, där stannar jag längst. Sydamerika = business trip, starta egen produktion av affärsidésprodukt, nä jag skojar, men jag vet inte. Macchu Picchu? Buenos Aires?
    Europa = Korsika eller Sardinien! Sol, bad, god mat.

    5 Vadsomhelst, bara det är en riktig 7-rätters gourmetmåltid fransk stil

    6 Jag behöver betänketid

    7 Vet inte vad det är. *googlar*  En robot? Nej.

    8 Vet inte vad det är. Det är ganska grönt här...

    9 Investerat, nej, skänkt lite rejält för att plantera träd i nåt u-land någon gång när jag kände mig givmild

    10 cancer eller astma, helst båda
  • Mli 014
    Aniiee skrev 2013-10-11 19:24:23 följande:
    Här är dagens 10 viktigaste frågor. Svara så crazy eller seriöst du vill 

     Kan du tänka dig att ha sex med en av samma/motsatta kön? (Beroende på dina nuvarande preferenser.)

    Ja verkligen! Det kan vara skönt att krydda tillvaron ibland, och helt ärligt, kukar kan bli lite tråkigt i längden ;)

    Hur många skorpioner äter du på ett år?

    Genomsnittligt en 0-1 st skulle jag tro

    Hur många länder har du semestrat i?`

    Jag tror det är 14 st men jag har glömt bort två år i mitt liv.

    Vart skulle du resa om du vann en resa till varje kontinent? Vad för slags resor skulle det vara? (Parresa, kompisresa, familjeresa...)

    Australien med min far. Innan fan dör vill han bo i bushen och leka crokodile dundee.

    Vad skulle din sista måltid bestå av?

    Sushi och marängswiss

    Vilket "allmänmänskligt" problem skulle du lösa om du kunde (leka gud, nu).

    Jag skulle utjämna jordens ekonomiska tillgångar så att alla människor hade exakt lika mycket ( vilket nog skulle hålla i typ två dagar)

    Skulle du vara intresserad av att äga en asimo?

    Ja absolut! Jag har ingen aning om vad det är, men jag måste bara ha en!

    Skulle du kunna tänka dig att bosätta dig i en "Green City"?

    Ja varför inte?

    Har du investerat i något välgörenhets/miljöprojekt någon gång? (alltså inte skänkt en hundring till rädda barnen...)

    Jag har demonstrerat mot bilktrafik i stadskärnan en gång när jag var ung, satt i en rondell med gasmask och arga skyltar, några av oss ungisar

    Vilken sjukdom skulle du utrota om du kunde? 



    Cancer, mer specifikt skelettcancer.
  • mice
    1. Jag är bisexuell tjej och skulle gärna ha sex med en tjej, kanske i en trekant med min pojkvän.. Eller själv om jag blev singel någon gång.

    2. Inga, lite läbbigt...

    3. Omkring 10 stycken

    4.
    Europa: Island, själv som utbytesresa genom uni

    Afrika: Egypten ihop med pappa och brorsan

    Nordamerika: Grönland på en äventyrsresa

    Sydamerika: Brasiliens Amazonas själv eller med någon kompis

    Australien: Papua Nya Guinea på ett äääventyyyr

    Antarktis är en STOOOR dröm jag har!! 

    Asien: Nepal ihop med min pojkvän. 

    5. Mintchokladlass, mammas köttfärssås med riven rödkål och bubbel

    6. Jag skulle utrota djurplågeri (kan man säga så? haha)

    7. Nope!

    8. Bor hellre på landet, men visst.

    9. Nej.

    10. Ebola
  • Petrol

    1 Kan du tänka dig att ha sex med en av samma/motsatta kön? (Beroende på dina nuvarande preferenser.)

    Man ska aldrig säga aldrig vet jag även om jag inte har någon kandidat för tillfället.

    2 Hur många skorpioner äter du på ett år?

    Ingen aning, gissar på 20-25 stycken eller nått, jag menar, hade du frågat de flesta innan lasangehistorian så hade man inte hittat många som ätit häst, så det lär väl finnas ett par skorpioner inmyglade någonstans. Annars har jag bara ätit 2 under mitt liv.

    3 Hur många länder har du semestrat i?`
    2, sverige och finland.

    4 Vart skulle du resa om du vann en resa till varje kontinent? Vad för slags resor skulle det vara? (Parresa, kompisresa, familjeresa...)

    jag vet inte riktigt, men det vore fett att få besöka en vvulkan på varje kontinent, så jag svarar vulkansafari runt jorden.

    5 Vad skulle din sista måltid bestå av?

    Nötcreme och tingsryd 2.8

    6 Vilket "allmänmänskligt" problem skulle du lösa om du kunde (leka gud, nu).

    jag skulle utrota begreppet/fenomenet prestige.

    7 Skulle du vara intresserad av att äga en asimo?

    Jag vet inte vad det är, så jag antar att jag klarar mig iaf skapligt utan.

    8 Skulle du kunna tänka dig att bosätta dig i en "Green City"?

    Jag googlade och fick: wallpaperstock.net/green-city-life_wallpapers_23606_1920x1200_1.html
    och dit kan jag flytta på en gång, utan någon som helst tvekan.

    9 Har du investerat i något välgörenhets/miljöprojekt någon gång? (alltså inte skänkt en hundring till rädda barnen...)

    Inte annat än tid.

    10 Vilken sjukdom skulle du utrota om du kunde?

    Manlig förkylning.

  • MrsPenn

    Rättelse på mitt inlägg:
    4 jobbig fråga! En resa till VARJE kontinent? Ok, Asien = Tokyo, inget land annat än Japan intresserar mig i Asien. (Kanske Sydkorea, kanske.)
    ..........
    Glömde: Tar med mig min man på allt, och mina närmaste vänner och släktingar på några. Vet ett par ställen mamma och pappa alltid velat se t ex...
    Sen glömde jag Antarktis, tänker inte på den som en kontinent...


  • Aniiee

    Intressanta svar =) Jag kanske borde svara på mina egna frågor.... snart =)


    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Rataxes

    1.    Motsatt kön hittills, men man ska aldrig säga aldrig. Jag är öppen för det mesta.

    2.    Mig veterligen inga alls.

    3.    20-tal i Europa, Asien och Afrika + Kanada

    4.    Vad jobbigt... Afrika - Sydafrika, Asien - Japan eller Taiwan, Oceanien - Nya Zeeland, NA - USA (roadtrip) SA - Argentina.

    5.     Flottpizza

    6.    Salladskommunismen

    7.    Nej, men en Realdoll

    8.    Verkligen inte

    9.    handlat på Myrorna och liknande

    10.  Religion


    If he really thinks we're the devil, then let's send 'em to hell
  • Aniiee

    Känner att det är på tiden att puffa upp den här tråden igen =P Någon kanske inte tittar på melodifestivalen.


    Yaoi is the opiate of the fangirls
Svar på tråden Dagens 10 viktigaste frågor!