• Anonym (Testsugen)

Tenga eller Fleshlight för män? Hjälp

Hej på er, Jag är lite nyfiken på en Tenga eller Fleshlight, men vet inte vilken jag ska välja:(. Vet att det finns flera butiker som säljer dem. Var inne här www.hunnybunny.se/se/art/personvard/sexleksaker-for-man/ och hittade båda prylarna. Det jag tänker mest på är bland annat känslan, men även vilken som är enklast att använda och göra rent. Nu råkade jag nämna www.hunnybunny.se, men det får ni ta bort om man inte får nämna eller göra reklam för en butik.

• Svar på tråden Tenga eller Fleshlight för män? Hjälp
  • Anonym (:))

Hej 
    tyvärr kan jag inte svara på det som man men som kvinna när man skall testa en leksak så får man köpa in och testa eller gå till en sexbutik och fråga känna sig fram (stoppa in ett finger,klämma på osv) sen får man ju bestämma själv vad som är mer attraktivt. Dok kostar ju leksaker en del men det är så man får göra. Glöm inte glidmedel bara ;)  Lycka till have fun :)

• Anonym (Tenga)

Jag har några olika tenga, men inga fleshligt. Så tyvärr kam jag inte säga något om fleshlight.

Tycker tenga är riktigt sköna. Rekomenderar deep throat cup och double hole cup. Alltid skönt med lite omväxling :)

Tyvärr går de inte att öppna upp eller vränga så de är svårt att rengöra de ordentligt. Vissa hemsidor skriver även att dessa är engångsprylar.

• Anonym (Intima)

Min partner och jag har köpt en "easy rider" (finns som både bak och fram) från Intima som vi använder på honom. Den verkar vara riktigt skön (han säger det och jag gillar att pillra i den ibland, riktigt mjuk!). Lätt och rengöra är den med, för att inte tala om prisvärd.

• LillyLelo

Den här youtubevideon kanske är något för dig? Det är en jämförelse mellan tenga och fleshlight.

">

Svar på tråden Tenga eller Fleshlight för män? Hjälp