• NikasS

Candy Crush fråga...

Har en slappar lördag eftersom jag är sjuk.... Candy Crush är ett bra tidsfördriv men VARFÖR kan jag inte be mina vänner om extra liv ?!?

Jag blir ju galen att vänta på nya liv.

Jag har spelat från datorn och mobilen och nu kan jag plötsligt inte fråga om liv.

Nån som vet vad det kan bero på ?

• Svar på tråden Candy Crush fråga...
  • läkarstudent

Är du inloggad på Facebook då? Du kanske behöver uppdatera appen?

Don't argue with idiots - they will drag you down to their level and then beat you with experience
  • NikasS

Det är via datorn jag inte kan fråga om liv, uppdaterade appen för en tid sen på mobilen.

Tråkigt värre att vänta på liv. 

• NikasS

Nej, jag är inte inloggad på mobilen när jag spelar på datorn.

• KimPossible

Såg det idag, de har visst ändrat. Man kan få ett gratisliv om man testar Papa pear, kanske har intresset för Candy crush falnat och de vill ha in folk till nya spel, eller så vill de bara att man u ren frustration ska pynta för nya liv? Vem vet?

People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • NikasS

Jahaa just så, tråkigt.
    Det kom upp papa pear åt mej också men jag vill ju spela candy, blääää ingen candy och sjuk på det  

• KimPossible

Haha, jag det är ett rent gift det där. Och spelföretaget är ju inte dumma, de vet ju att det är närmast beroendeframkallande, och att några säkert kommer att betala för att få nya liv om man inte längre kan fråga vänner om nya. 

På tal om det så ska jag försöka mig på bana 170 nu, klarade 169 på sista draget i förmiddags efter att ha brottats ett tag.  

People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • NikasS

Hahaha verkligen svårt att släppa taget när man börjat.
    Själv sitter jag fast på 197 sen två veckor kommer inte förbi kanske dom har gjort det svårare just för att man ska köpa boosters men det skulle jag aldrig göra. 

• Carran83

Då kan ju jag passa på att fråga om mitt problem, hoppas det är okej TS :)

Jag har problemet att jag alltid måste betala för nästa kapitel. De andra pratar om uppdrag

man måste klara men jag har aldrig sett några uppdrag?!

• KimPossible
    Carran83 skrev 2013-10-12 17:26:07 följande:
    Då kan ju jag passa på att fråga om mitt problem, hoppas det är okej TS :)
    Jag har problemet att jag alltid måste betala för nästa kapitel. De andra pratar om uppdrag
    man måste klara men jag har aldrig sett några uppdrag?!
    Spelar du från mobilappen? Det gör min man och mina barn, och de får uppdrag de ska klara för att komma vidare. Plus att det ska gå viss tid emellan.

Men jag har inte kollat om de ändrat även det. Har en bana kvar innan nytt kapitel, så det kanske är så även på datorn numera?!

Fasa. FörvånadSpöke 
  • Carran83

Ja jag spelar från mobilen men jag har aldrig någonsin sett något uppdrag :p

• Flisan79

Om du vill fuska lite så kan du ställa fram klockan i mobilen. Det jobbiga är att då måste man fortsätta ställa fram tiden eller gå in på spelet, kolla att man fått liven i spelet, sen ställa tillbaka tiden. Inte säker på att det fungerar dock.

• KimPossible
    Carran83 skrev 2013-10-12 17:37:03 följande:
    Ja jag spelar från mobilen men jag har aldrig någonsin sett något uppdrag :p
    Skumt. Kör du vanliga appen eller är det någon betalapp? Eller har du börjat spela nyligen? 
  • NikasS

Har heller aldrig fått uppdrag vare sej på mobilen eller datorn däremot förslag om att spela ett annat spel för att få ett extra liv på CC.

Svar på tråden Candy Crush fråga...