Blivit lämnad
Hej Jag är 25 år gammal, varit med om väldigt mycket, men aldrig något som gör så ont som detta ... Jag o min tjej har haft de lite struligt under ca 1 års tid(varit tillsammans i ca 3,5 år), den 17/8 påbörjas renoveringen av vårt badrum o min tjej tar därför tillfället i akt att flytta hem till sina föräldrar under den månaden badrummet skulle ta o göra klart. Min tjej berättar för mig att hon börjat tappa känslor för mig o har tidigare påpekat flertalet gånger vi borde prata med någon om detta. När min tjej flyttar in till sina föräldrar så ordnar jag en tid hos en familje rådgivare o vi går dit två gånger som ett par... Nu släpper hon bomben, vi kan inte va tillsammans mer, jag har inte de som krävs för ett förhållande, de e inte rättvist mot mig. Hon vill fortfarande vi pratar på morgon o kväll o de gör vi i ca 1 månads tid, hon säger alltid hon älskar mig o puss puss innan vi lägger på luren. Hon har nu varit i lägenheten o hämtat alla sina kläder, byråer så hon kan förvara kläderna .... Min psykoterapeut säger att om ni ska komma någon stans kan ni inte prata med varann, hon lär aldrig sakna dig om ni pratar varje dag. Jag säger till min tjej eller ex eller vad hon nu är att vi håller upp en vecka utan kontakt, bägge gråter o är ledsna när vi lägger på. Hon säger hon tror hon behöver tid, tid o sakna mig. Jag är helt knäckt över detta, varje dag sen hon stack i augusti har jag gråtit, detta tar över mitt liv helt o hållet, jag är på väg in i depression som aldrig tar slut! Min fråga är: Rädd vanligt man bryter helt, o hon hittar tillbaka till mig? Varje gång hon varit i lägenheten skriver hon puss puss, jag älskar dig, jag hoppas allt löser på vår "whiteboard" tavla i köket o på speglar osv osv Har hennes känslor försvunnit för o va borta eller de är i paus läge o med lite tid o distans saknar hon o älskar mig som förr igen? E detta slutet, eller finns de folk som hittar tillbaka till varann efter ett par månader o allt blir bra igen? Jag älskar henne så mycket så jag vet inte vad ja ska ta mig till, hon är mitt ALLT !