• ttt

borderline

Hej jag är en kille på 25 år och har ett förhållande med en tjej som har borderline.vi har varit tillsammans i ca 6 år och har två barn tillsammans. Men föt ca 2 månader sen fick hon veta att hon har borderline vi har mistänkt att hon har något länge men.nu fick vi svar. Dehar inte varit lätt innan men blev ju inte lättare nu.nu har vi sakt att jag ska flytta o bo själv vi ska gå isär helt enkelt. Men sen vet jag ju att det kanske inte e vad vi båda vill men jag årkar inte längre ta alla skit hela tiden o nu det sista har det varit för.mycket och vi har sakt saker vi.inte menar o skit jag vet att jag inte ska bry mig när hon blir sån men det går för långt ibland. Själv upplever jag att hon har jätt upp allt nu och att hon inte vill försöka få någon hjälp längre för hon inte tror det funkar endå.
    Hon hade inte levt idag om jag inte störtat henne som jag gjort över åren med alla själv mords försök o allt men nu känner jag att jag inte orkar mer älskar henne så in i helvete men får man inget tillbacka på ca 2 år så trötnar man. Min fråga eller frågor är väl kan.hon.bli bättre gör jag rätt som backar undan när hon verkligen behöver mig vet ju inte självom jag orkar ta mer skit och från psyk får man.ju.ingen hjälp alls som anhörig dom har sakt flera gånger att dom ska förklara o hjälpa mig att förstå henne flera gånger men inget händer ju och dom vet ju hur hon och jag mår och att vi e så nära på att gå isär nu har jag tagit steget och gjort de men va ju inte de jag ville utan att hon skulle försöka förtå mig i allt det här men nu e det ju gjort men va ska jag.göra stannar jag så kommer jag bara bli lidande ännu mervill bara att någon fatta hut alvarligt deta är hon går ju bara längre o längre ner hela tiden snälla hjälp mig.......

Svar på tråden borderline