• Rapunzel72

Bästa vinterskorna för frusna barnfötter?

Som rubriken lyder..Dela med Er av Era bästa tips på skor till frusna barnfötter. Är på jakt efter varma skor till vår dotter på 6 år. Har läst att Superfit Cross fått bästa betyg 2012. Vad tycker Ni?

• Svar på tråden Bästa vinterskorna för frusna barnfötter?
  • Eleonor01

Nu i oktober kommer vi föräldrar tidningen med årets test. Jag hade tänkt avvakta tills det kommer. Vi hade Viking peaguin ifjol å är super nöjda! Min pojke är Iofs inte lika gammal som sin flicka

• Rapunzel72

Ok, tack för tipsen..ska inhandla vi Föräldrar och kolla lite där & så ska jag surfa in på sidan du föreslog Grävling 75

• Grävling 75

Vet inte om det stället är billigast men det är ju bara att googla och kolla. Finns massor av fina Superfit, men jag har bara erfarenhet från stövlarna jag länkade till. Är dock grymt imponerad av dem!

• Bambusa

min dotter är väldigt kall av sig, och har ofta haft stelfrusna fötter.. vi har provat massor, kuoma, Vincent skinn med fårskinns foder, viking, pax... för andra året har vi köpt viking med ullfoder, och alltid ullsocka, aldrig bomull, heller aldrig antihalk sockor..

• Rapunzel72

ok, blir nog viking här i år. Halksockor är och har alltid varit bannlysta i vinterskor här hemma

• Bambusa

vi kör på ett par viking och ett par kuoma med ullfoder..   vi har knappt använt halksockor alls, tycker de ger falsk tryghet..

Svar på tråden Bästa vinterskorna för frusna barnfötter?