• parisian

    är gift men kär i någon annan

    Har varit gift med min man i nästan 11 år och vi har ett barn ihop. I våras träffade jag en kille på ett kalas, han är lika gammal som min man, och det kändes som det klickade direkt. Vi pratade och minglade bra och när han skulle åka hem, fragade han om jag har ett facebookkonto. Han adderade mig som en vän samma kväll. Efter det har det blivit mycket fb och mailväxlande. Vi har haft det intimt och kan säga att jag blev förälskad i honom, därmed gick jag på med att inleda ett intimt förhållande med honom. Jag o min man har haft det kallt hemma, väldigt tryggt med honom men känner ändå att jag inte är lycklig, redan innan jag träffade den nye. Jag o min man har olika matintresse o har jag ätit asiatisk mat, vill inte han vara nära för att det luktar säger han. Känns som jag måste anpassa mig hela tiden för att få närhet. Nu behöver jag er råd hur jag ska gå vidare. Tror inte att den nye vill ha det seriöst för tillfället och han är nog inte kär i mig. Men jag har svårt att få tillbaka mina känslor för min man. Måste också ta hänsyn vår dotters bästa. Ska jag skilja mig? Har inte träffat den nye i flera månader pga att jag avstår. Han vill endå vara vän till mig och han hör av sig ofta. Förstår inte vad han vill heller! Han säger att han inte vill förstöra min relation och vill att jag ska ha det bra och må gott. Är så vilsen och kluven!

  • Svar på tråden är gift men kär i någon annan
  • Supertorsk

    Varför gifte du dig egentligen?


    Den största fisken i en liten damm
Svar på tråden är gift men kär i någon annan