• PollMaster

Vilken sexuell läggning hoppas du på att ditt barn får/har?

Om du var tvungen att välja vilken sexuell läggning ditt barn skulle få, vad skulle du då välja för ditt barns skull?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken sexuell läggning hoppas du på att ditt barn får/har?
  • Loriyana

Jag hade gärna önskat att min dotter vore homosexuell. Jag tror helt enkelt livet hade varit enklare för henne om hon blivit tillsammans med en annan kvinna. Om hon varit en pojke så hade jag önskat att hon var heterosexuell.

• roffe

Vad som helst utom pedofili, nekrofili och sånt hade funkat utmärkt. 

• zeraff

Jag hoppas ingenting och om jag prompt måste välja tar jag bisexuell.

• Severus

Går inte runt och hoppas men om jag måste välja blir det nog hetero.

Ärligt så finns det "värre" grejer jag hoppas de inte råkar ut för

Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • Mamori

Bisexuell vore väl bra så är det störst chans att han/hon hittar någon att älska

• fluu

Skiter fullständigt i vilket.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Supertorsk

Det är mest lämpligt med en sexualitet som möjliggör fortplantning. Gen-poolen tar hand om resten.

• CeeJay

Som andra skriver är det ingenting jag går och tänker och hoppas på. Men om jag var tvungen att välja tror jag att jag skulle välja bisexuell.

• illerthriller

Bi tror jag, jag är bi och det är fint att få uppleva kärlek från båda könen. Men jag bryr mig inte så mycket, dock är jag orolig för att nån skulle vara elak om han/hon var homosexuell. 

• chrissandra
    Loriyana skrev 2013-10-13 17:32:11 följande:
    Jag hade gärna önskat att min dotter vore homosexuell. Jag tror helt enkelt livet hade varit enklare för henne om hon blivit tillsammans med en annan kvinna. Om hon varit en pojke så hade jag önskat att hon var heterosexuell.
    Varför tror du att det hade varit värre att bli tillsammans med en man?
Svar på tråden Vilken sexuell läggning hoppas du på att ditt barn får/har?